וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אנטוניס פוטסיס סיכם לשנתיים

המשבר הכלכלי ביוון משפיע על פנאתינייקוס, שכנראה תוותר על הפורוורד שיעבור לאלופה הספרדית ויחליף את טרנס מוריס

כל חדשות הכדורסל האירופי

המשבר הכלכלי ביוון ממשיך לתת את אותותיו, כאשר כשכוכב נוסף שנוטש את הליגה ואת אלופת אירופה פנאתינייקוס הוא אנטוניס פוטסיס. הפורוורד היווני (2.09 מ', 30) ששיחק בשלוש השנים האחרונות בפאו סיכם את תנאיו בברצלונה ואמור לחתום שם בקרוב לשנתיים. על פי הדיווחים ביוון, נושג סיכום בעל פה והוא יגיע כהעברה חופשית.

פוטסיס יחליף בברצלונה את טרנס מוריס כאשר פאו תשלם לו 1.3 מיליון יורו לעונה. למרות שפוטסיס השתכר 1.6 מיליון יורו בשורות פנאתינייקוס, הוא ידע שאם הוא יאריך את החוזה שלו בקבוצה, הוא היה נדרש לקיצוץ משמעותי בשכרו.

במהלך העונה האירופית, פוטסיס קלע 8.4 נקודות והוריד 5.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. אם אכן המגעים יסתיימו, פוטסיס יגיע לברצלונה כבר ביום שישי כדי לחתום על החוזה בשורות האלופה הספרדית. במידה ופוטסיס אכן יחתום, הוא יהפוך להחתמה השנייה של ברצלונה הקיץ, אחרי שהאלופה צירפה את שחקן מכבי תל אביב, צ'אק אידסון.

המהלך הזה מגיע על רקע המשבר הכלכלי ביוון, שממנו יסבלו בעיקר פנאתינייקוס ואולימפיאקוס. המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' כבר הביע את דאגתו והבטיח להתייחס לנושא בקרוב. מנגד, אצל האדומים חלה סוג של רעידת אדמה כשהבעלים המתוסכלים של אולימפיאקוס האחים אנגלופולוס הודיעו על עזיבתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully