וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ליל הודיעה רשמית על רכישתו של בנואה פדרטי מאוקזר תמורת 2 מיליון יורו. הקשר בן ה-30 חתם לשלוש שנים וישמש כמחליפו של יוהאן קבאיי. פדרטי הוא הרכש הרביעי של ליל, אחרי וינסנט אניימה, דויד רוזנהאל ודימיטרי פאייה.

* ז'רום לרואה, 36, שחקן בית"ר ירושלים לשעבר, עזב את ראן אחרי ארבע עונות וחתם לשנה בשורות העולה החדשה אוויאן.

* דיז'ון, העולה החדשה בצרפת, החתימה את הבלם עבודלאי מייטה (ווסט ברומיץ') והמגן השמאלי סמואל סופראיין (ראן). מייטה חתם לשלוש שנים, בעוד סופראיין בן ה-22 לארבע שנים, אחרי ששיחק בדיז'ון כמושאל ב-2009/10.

* פ.צ טורונטו מה-MLS הודיעה כי היא החתימה שני ותיקים: טורטן פרינגס (34) הגרמני ודני קוברמאנס (32) ההולנדי, שני הבינלאומיים לשעבר. מאמן הקבוצה הוא ארון וינטר.

* בנפילד החתימה את הקשר חואן אלוצ'אנס (31) לשתי עונות. אלוצ'אנס חוזר לארגנטינה אחרי תקופה בקון הצרפתית ועונה אחת באוניבריסדד דה צ'ילה.

* חואן אנטוניו פיצי, חלוץ ברצלונה בעבר, מונה למאמנה של רוסאריו סנטרל הארגנטינאית.

* מרסלו גז'ארדו, שרק לפני כחודש הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35, מונה למאמנה החדש של קבוצתו האחרונה, נסיונאל האורוגוואית.

סמיר נאסרי שחקן ארסנל. Michael Regan, GettyImages
מאבק בין ונגר לפרגוסון. נאסרי/GettyImages, Michael Regan

שמועות

* ססק פברגאס התייחס למעברו לברצלונה: "אם שחקן נמצא בשוק, זה בגלל שהקבוצה שלו לא רוצה אותו. אני לא מודאג, אלא אופטימי. מה שצריך לקרות, יקרה". בארסה הציעה עבורו 35 מיליון, המעבר צפוי להתרחש בשבוע הבא. גורם בארסנל ממשיך את המו"מ הציבורי, כשסיפר: "קיבלנו הצעה רשמית, ומיד אמרנו עליה לא".

* בספרד מדווחים כי מעברו של אלכסיס סאנצ'ס לברצלונה מתעכב בגלל רצון של הקטלאנים לשלם את 40 מיליון היורו בהמשכים: 27 מיליון במזומן, ועוד 13 מיליון בתשלומים ובבונוסים, שיהיו תלויים בהישגי הקבוצה.

* למרות זאת, תחנת רדיו בספרד מדווחת שביום שישי תצא הודעה רשמית על החתמת השניים.

* בפורטוגל טוענים שפאביו קואנטראו כבר אמר לחבריו בבנפיקה שהוא סגור בריאל מדריד, אבל בספרד טוענים כי ריאל לא מוכנה לשלם עבורו את ה-30 מיליון יורו שקבוצתו דורשת, ומוכנה לשלם "רק" 15 מיליון ולהוסיף שחקן.

* בברזיל טוענים כי ניימאר הצהיר בפני דני אלבס: "בשנה הבאה אני משחק בריאל מדריד, לא רוצה לשמוע על ברצלונה".

* "סאן" מדווח כי מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון החליט סופית ללכת על סמיר נאסרי, ויציע עבורו לארסנל 20 מיליון ליש"ט, לאחר שראה שגם היריבה סיטי התחילה להתעניין בקשר.

* מנצ'סטר סיטי מציעה לאברטון 20 מיליון ליש"ט עבור לייטון ביינס, המגן האנגלי שנרכש לפני 4 שנים מוויגאן תמורת 6 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם רוצה להחתים את החלוץ המקסיקני הצעיר (20), אנטוניו פדרוסה.

* באנגליה מדווחים כי צ'לסי הגדילה את הצעתה לפאלרמו על חאבייר פסטורה, מה שרומז על זה שהיא ירדה מלוקה מודריץ'.

* פריס סן ז'רמן מגבירה את ניסיונותיה לצרף את אדן הזארד הבלגי, כוכב ליל, שמבוקש גם על ידי ארסנל וטוטנהאם.

* ביובנטוס בטוחים שסרחיו אגוארו יעדיף בסוף את הגברת הזקנה על פני צ'לסי וריאל מדריד. כשהמנכ"ל מרוטה נשאל על העסקה, הוא ענה בחיוך: "בקרוב".

* עוד ביובנטוס: הסוכן של דאנילו, 19, הקשר הברזילאי הכישרוני של סנטוס, טוען שהוא כנראה יעבור ליובנטוס, ולא למילאן, כפי שדווח.

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני מודה שקבוצתו סופגת לא מעט מכות במהלך חלון ההעברות: "את גאנסו לא נוכל להביא מסנטוס לפני ינואר. גם קאקה לא יבוא למילאן. ססק פברגאס? הוא לא יהיה אצלנו, אלא בקבוצה אחרת. לגבי דאנילו? אני כבר לא יודע".

* ג'נארו גאטוסו מבוקש באנז'י מחצ'קאלה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully