וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה הוצג בליל: "זה כמו חלום שמתגשם"

שוער הפועל ת"א לשעבר מאושר מהמעבר לצרפת: "רוצה להמשיך להתקדם ולהראות את עצמי על הבמה האירופית"

אחרי חמש שנים בישראל, חתם הערב (רביעי) וינסנט אניימה באופן רשמי בליל הצרפתית בה ישחק עד קיץ 2014. לאחר שהוצג בקבוצתו החדשה נשמע שוער הפועל תל אביב לשעבר נלהב במיוחד על עליית המדרגה עליה חלם בשנים האחרונות. "הכל הולך בצורה מושלמת מאז שהגעתי לכאן, ממתחם האימונים, היחס של הצוות הרפואי ועד היחס החם שקיבלתי. אני מאוד שמח להיות כאן, בליל, אלופת צרפת. זה כמו חלום שמתגשם עבורי".

השוער נשאר על מטרותיו בעונה הקרובה, ואמר: "אני רוצה להמשיך להתקדם, לעזור לקבוצה לעמוד בכל השאיפות שלה ולהראות את עצמי על הבמה האירופית. היו לי הצעות גם מאנגליה וספרד, אך העדפתי להצטרף לליל כי זה מקום מצוין עם הזדמנות לשחק בליגת האלופות. הליגה הצרפתית אחת הטובות באירופה, עם הרבה מאוד שחקנים מוכשרים, ואני כבר לא יכול לחכות לתחילת העונה".

בנוסף נדרש שוער נבחרת ניגריה לשיתוף הפעולה הצפוי עם מיקאל לאנדרו, הצרפתי המנוסה שנמנה על סגל הנבחרת. "ראיתי אותו משחק כמה פעמים, במיוחד בנבחרת. אני מאוד גאה על האפשרות לשחק וללמוד משוער כל כך מנוסה כמוהו. החלום שלי היה לעבוד עם אדווין ואן דר סאר. עכשיו זה כבר בלתי אפשרי, אבל אני בטוח שאקבל הרבה משיתוף הפעולה עם מיקאל".

בנוסף הודיעה האלופה ומחזיקת הגביע הצרפתית על החתמתו של בלם נבחרת צ'כיה דויד רוזנהאל, שבעונה שעברה שיחק בשורותיה כמושאל מהמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully