וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "תלמדו מאוחנה הגדול שירד ליגה בשביל בית"ר"

29.6.2011 / 21:15

היו"ר ערך שיחה כעוסה עם השחקנים: "תתאזרו בסבלנות ותפסיקו לרוץ לתקשורת כשקשה". שחקן: "אנחנו כמו ריבר פלייט"

לא שקט בבית"ר ירושלים. ההתבטאויות של שחקנים בשבוע האחרון בנוגע לייאוש ממצב הקבוצה, האכזבה מאי-תשלום המשכורות והרצון לשדרוג חוזים, גרמו ליו"ר הקבוצה לאיציק קורנפיין לכנס הערב (רביעי) שיחה כעוסה עם השחקנים על כר הדשא באימון הערב בבית וגן. "אני שומע כל מיני דיבורים והתבטאויות שאני לא מוכן לשמוע", אמר קורנפיין. "מי שרוצה לעזוב, שיבוא אלי או יפנה לסוכן שלו ונראה איך אפשר להגיע להבנות".

"שחקנים פה צריכים ללמוד מאלי אוחנה הגדול, שירד לליגה השניה בשביל בית"ר ירושלים וזה הדבר הכי גדול שזוכרים לו תמיד", הוסיף היו"ר. "אתם צריכים לדעת גם להתאזר בסבלנות, וכמו שדברים תקתקו פה כמו שצריך, צריך להתמודד גם עם המצב הזה ולחכות בסבלנות, כי אתם תקבלו את הכסף שחייבים לכם. תפסיקו לרוץ לתקשורת בכל פעם שקצת קשה במועדון".

זה מספר שבועות שאי הוודאות בבית"ר ירושלים משפיעה על כל השחקנים. מעבר לעניין המשכורות, שחקנים מאוד מודאגים שללא חיזוק, שהקבוצה תהיה מועמדת בכירה לירידה. אחד השחקנים אמר בעניין: "כרגע אנחנו נראים כמו גירסה מקבילה של ריבר פלייט. במצב המקצועי הנוכחי של הקבוצה, בליגה עם שלוש יורדות, שחקנים רואים את האפשרות לרדת ליגה, שחקנים לא רואים עתיד, ובכלל לא יודעים אם יראו משכורות, אז טבעי שיהיו מתוסכלים".

במועדון עדיין ממתינים לתשובה של ארקדי גאידמק בנושא ההשקעה בקבוצה בעונה הבאה. מכיוון אנשיו של גאידמק נשמעו מסרים אופטימיים בימים האחרונים, אך בבית"ר לא מתלהבים יתר על המידה ומחכים למוצא פיו של גאידמק ולפעולות מעשיות על מנת לנסות ולפתוח את העונה הבאה. עד ה-10 ליולי צריכה הקבוצה להגיש תקציב לבקרה התקציבית, ובשלב זה היא לא יכולה לעמוד בהתחייבויותיה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully