וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: נבחרת העתודה הפסידה למונטנגרו 74:70

29.6.2011 / 16:51

נבחרת העתודה רשמה הפסד רביעי במשחקי ההכנה לאל' אירופה למרות 13 נק' של לירז אריאלי ו-12 נק' של גיא לביא

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל, המתכוננת לקראת אליפות אירופה דרג ב' רשמה היום (רביעי) הפסד רביעי ברציפות במשחקי ההכנה שלה, כשהפסידה 74:70 לנבחרת מונטנגרו מדרג א' בפעם השנייה ביומיים. הנבחרת של גיא גודס והוד בן הרצל תמשיך למשחקי הכנה נוספים בבלגרד לקראת פתיחת אליפות אירופה ב-14 ביולי בבוסניה, שם תתמודד בבית אחד עם בלגיה, בלארוס, איסלנד והנבחרת המקומית.

ישראל פתחה את המשחק היום בחמישייה עם נמרוד טישמן, גיא לביא, בר טימור, ג'רמייה קרייסברג וכרמל בוכמן. מונטנגרו פתחה את המשחק חזק והובילה 16:23 בתום הרבע הראשון, אך ישראל צימקה מעט לקראת המחצית שהסתיימה ביתרון של מונטנגרו 31:34. המשחק המשיך להיות צמוד במחצית השניה, כשדקה וחצי לסיום, התוצאה עומדת על 70:70, אך מונטנגרו השכילה לנצח את המשחק ובסיום כאמור 70:74.

קלעו לישראל: לירז אריאלי 13, גיא לביא 12, יונתן שטרקמן 11, תום חבקין 9, ג'רמייה קרייסברג 8 ו-7 ריבאונדים, בר טימור ונמרוד טישמן 4 כל אחד, כרמל בוכמן, תומר בר אבן, שון לבנובסקי ואסף אוחנה 2 כל אחד, רם אליאספור 1.

עוזר המאמן הוד בן הרצל אמר בסיום המשחק: "הנבחרת עושה התקדמות יפה ממשחק למשחק. התמודדנו מול קבוצה מקומית מאד מנוסה. שיחקנו מצוין בשלבים גדולים של המשחק הראנו הרבה אופי כשחזרנו פעמיים מפיגור, אחד של 12 נקודות ופיגור נוסף של 8 נקודות. במשחק עם סקור לא גבוה זה מאד משמעותי. הכיוון של הנבחרת הוא חיובי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully