וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר קרוב מאוד להפועל ירושלים

29.6.2011 / 16:47

הפורוורד שוחרר מחוזהו במכבי תל אביב, וישלים את המעבר לאדומים בשעות הקרובות. גודס ימשיך בתפקידו כעוזר מאמן

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על שחרורו של הפורוורד אלישי כדיר ובכך למעשה סללה את דרכו להצטרף להפועל ירושלים. בימים האחרונים התקיימו מגעים קדחתניים בין הצדדים והתקיימה פגישה בין בעלי מכבי תל אביב, דיוויד פדרמן, ליו"ר האדומים דני קליין. כעת, כשכדיר הוא שחקן חופשי, נראה כי המעבר יושלם בשעות הקרובות. כזכור, ירושלים הציעה לשחקן חוזה לשנתיים בשכר של 150 אלף דולר נטו לעונה ותנאיו כבר סגורים. המאמן עודד קטש הוא זה שרצה מאוד בצירופו של כדיר לקבוצתו, אחרי שהשניים שיתפו פעולה בגליל. מי שיצטרף לכדיר יהיה אורי קוקיה שנמצא גם הוא על סף סיכום בירושלים לשלוש שנים. במועדון מאמינים שקוקיה יחתום עוד השבוע רשמית. לאור המצב הקיים, לא מן הנמנע כי ליאור חכמון ישוחרר.

כדיר (23), שנבחר לשחקן המצטיין לעונת 2009/10 וזכה עם הפועל גלבוע/גליל עליון באליפות, חתם בשורות הצהובים לשלוש שנים בקיץ שעבר, אך הושאל לעונה למכבי חיפה. הפורוורד לא היה בתוכניות של דיוויד בלאט גם לעונה הנוכחית וכעת הוא קרוב לחזור ולשתף פעולה עם עודד קטש, הפעם בירושלים.

ובחזרה למכבי תל אביב. עוזר המאמן גיא גודס ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה. גודס, שזוכה להערכה רבה על עבודתו במועדון, הגיע לסיכום עם ההנהלה על המשך דרכו והעדיף להישאר במועדון למרות הצעות שקיבל לשמש כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully