וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן וקליין נפגשו כדי לזרז את העברת כדיר

29.6.2011 / 11:10

הבעלים של מכבי ת"א ויו"ר הפועל ירושלים מנסים למצוא פיתרון, פדרמן: "מדברים עם כדיר כדי לאפשר לו להיות שחקן חופשי"

הפועל ירושלים הציבה אולטימטום לאלישי כדיר

האם עסקת העברתו של אלישי כדיר ממכבי תל אביב להפועל ירושלים מתקרבת לסיומה? לוואלה! ספורט נודע כי דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, נפגש עם יושב ראש הפועל ירושלים דני קליין. השניים נועדו כדי לקדם את המהלך של החתמת אלישי כדיר בהפועל ירושלים. פדרמן אישר את קיום הפגישה אתמול והוסיף: "מכבי מדברת עם אלישי כדיר מתוך כוונה לאפשר לו להיות שחקן חופשי". הצדדים המעורבים סבורים שבעקבות הפגישה, מהלך החתמתו אכן יצלח.

בירושלים מעוניינים להחתים את כדיר לשנתיים, כשהם מציעים לשחקן כ-150 אלף דולר נטו לעונה. על אף רצונו של כדיר לשוב ולשחק תחת עודד קטש, הפורוורד אינו מעוניין לוותר על הסכומים הגבוהים אותם הוא מרוויח במכבי תל אביב לה הוא משתייך, כ-300 אלף דולר לעונה.

ובינתיים רם אליאספור, שחקנה הצעיר של הפועל ירושלים שגם נמנה על סגל נבחרת העתודה שמתכוננת לאליפות אירופה, סיכם לארבע עונות בקבוצה. הסנטר הצעיר (18, 2.06 מטר) יקווה לקבל העונה דקות משמעותיות יותר, אחרי שבעונה שעברה הוא שיחק בסך הכל 12 דקות בשבעה משחקים וקלע תשע נקודות.

אליאספור הגיע לירושלים מהולנד, שם גדל. בשנה שעברה הוא היה השחקן הצעיר ביותר בליגה ונמנה על סגל נבחרת הקדטים לפני שנתיים. עד כה בשלושת משחקי ההכנה של נבחרת העתודה, קלע אליאספור 12 נקודות בחיבור שני המשחקים מול קרואטיה ב' (6 בכל משחק) ושתי נקודות בהפסד לנבחרת מונטנגרו.

בהפועל ירושלים מעוניינים לסכם עם אורי קוקיה לשלוש שנים ומאמינים שהוא יחתום בקבוצה, אולם טרם הגיעו לסיכום עם השחקן, שהיה קרוב לחתימה עוד לפני הפיינל פור. "השחקן רוצה להיות איתנו ואנו רוצים שהוא יהיה כאן. זה דבר שיקרה", אומרים בקבוצה. בירושלים מעוניינים להשאיר את יוגב אוחיון ואת יובל נעימי וממשיכים בשיחות עימם, כשגם דן גרונפלד נמצא חזק על הכוונת של ראשי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully