וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ הבקעה החתימה את ניר כהן ודיון דאוול

29.6.2011 / 14:39

מ.כ הבקעה הודיעה היום (רביעי) על החתמתם של ניר כהן ודיון דאוול ובנוסף על החתמתו של גור פורת, שכבר סיכם אמש את תנאיו בקבוצה. ניר כהן העדיף את הצעתה של הקבוצה על פני הצעתה של ברק נתניה, וזאת לאחר שבמהלך השבוע שעבר חלה התרחקות בין כהן לבקעה. את דאוול סימנה הקבוצה עם שחרורו מהפועל ירושלים, והשחקן העדיף את הקבוצה על פני מכבי חיפה שהתעניינה בו במקביל.

השלושה מצטרפים לאיתי גרנבוים, איתי לב, יחזקאל סקוורר ופול דילייני, שכבר חתומים בקבוצה של אבי אשכנזי. כעת המאמן יתפנה להחתמת שני זרים נוספים בעמדות 4 ו-5 על מנת להשלים את הסגל באופן סופי. בקבוצה מקווים כי הסגל הנוכחי יוכל למשוך את המועדון לעונת בכורה מוצלחת בליגת העל, לפחות כמו זאת של מכבי אשדוד אשתקד.

דאוול (26, 2.00) הוא בוגר מכללת יוסטון משנת 2008. את עונתו הראשונה המקצוענית פתח במונס הבלגית, אך אחרי חצי עונה חתם בגלבוע/גליל, שם הרשים וזכה לחוזה לעונה נוספת. בעונת 2009/10 היה חלק מסגל הקבוצה שזכתה באליפות תוך כדי שהוא רושם 8.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה עבר ביחד עם עודד קטש להפועל ירושלים, ורשם ב-31 משחקי ליגה, 7.6 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כהן (30, 2.02), גדל בקריות ושיחק בקבוצת הנוער של קרית ביאליק, לא הצליח לקנות את מקומו בליגת העל בתחילת שנות ה-2000 ויצא למכללות בארצות הברית. אחרי שנתיים בג'וניור קולג' הגיע כהן לסן דייגו כשבעונתו האחרונה רושם 11.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בעונת 2007/8 חזר לישראל, לעירוני רמת גן, והוביל אותה לעונה מצוינת תוך כדי שהוא נבחר לתגלית העונה. כהן המשיך לחוזה גדול בגלבוע/גליל, אך פציעה מנעה את התקדמותו ובעונה לאחר מכן ירד עם הפועל עפולה ללאומית. העונה שיחק בהפועל חולון ורשם 7.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully