וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חאה: "רוצה לחקות את ההצלחה של ואן דר סאר"

הספרדי הצעיר הוצג במנצ'סטר יונייטד ונשמע נרגש מהמעמד: "זה המועדון המושלם לגדול כשחקן, זהו צעד חשוב בקריירה שלי"

מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (רביעי) רשמית כי דויד דה חאה, שוער הנבחרת הצעירה של ספרד, חתם לחמש שנים במועדון. ביונייטד לא חשפו פרטים לגבי סכום ההעברה של השוער מאתלטיקו מדריד, אבל בתקשורת האנגלית העריכו שמדובר בסכום של 29 מיליון דולר. דה חאה כבר עבר את הבדיקות הרפואיות לצורך החתימה על החוזה.

כזכור, דה חאה הוכרז כבר לפני מספר שבועות כמחליפו של אדווין ואן דר סאר, אלא שהוא עצמו הכחיש את הסיכום הסופי. בינתיים, הוא הספיק להוביל את ספרד לזכייה באליפות אירופה לנבחרות צעירות בדנמרק, וכעת הוא מוכן לשלב הבא בקריירה שלו. דה חאה הוא שחקן הרכש השלישי של מנצ'סטר יונייטד בקיץ הנוכחי אחרי החתמתם של פיל ג'ונס ואשלי יאנג. הוא יתחרה על אפודת השוער הראשון במנצ'סטר יונייטד עם אנדרס לינדגארד הדני ותומאש קושצ'אק הפולני.

"מנצ'סטר יונייטד זה מועדון מצוין, אחד הגדולים בעולם, ואם הם רוצים אותך זאת מחמאה גדולה, אבל גם אתלטיקו קבוצה טובה", אמר דה חאה לאחר הצגתו הרשמית בקבוצה. "זהו צעד חשוב בקריירה שלי, אני הולך להמשיך לגדול ולהתבגר כשחקן ובמובן הזה זהו המועדון המושלם".

לאחר מכן התייחס דה חאה לחיים החדשים בצילו של אדווין ואן דר סאר, ופרגן לשוער ההולנדי שפרש ממשחק בתום העונה שעברה. "לדעתי אדווין היה השוער הכי טוב בעולם כששיחק במנצ'סטר יונייטד. אני מקווה לחקות את ההצלחה שלו וגם כן להיות כאן שנים רבות. אני מקווה שאתרום כמוהו ואולי אפילו יותר למועדון".

עדכון ראשון: 13:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully