וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוראץ: "מכבי חיפה נראתה תשושה בגלל הדרך לאוסטריה"

29.6.2011 / 12:00

עוזר מאמן בוראץ צפה במשחק הירוקים מול ראפיד, ומתכונן: "הם התבססו על חלוץ אחד ולחצו בצד שמאל". חרזי צופה בבוראץ

מכבי חיפה, כל הדיווחים בוואלה! ספורט

התקשורת בבוסניה דיווחה אמש (שלישי) כי עוזר מאמן אלופת בוסניה, בוראץ באניה (יריבת מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות) צפה במשחק האימון של הירוקים מול ראפיד בוקרשט. מי שעשה את הכיוון ההפוך הוא הסקאוט של מכבי חיפה, אלון חרזי, שצופה בבוראץ בפעולה.

"ניתן לראות שמה שאפיין את חיפה היה תשישות, כנראה בגלל הדרך הארוכה לאוסטריה", אמר באניה לתקשורת בארצו. "יחד עם זאת, היא נראתה קבוצה רצינית עם שחקנים איכותיים. במחצית הראשונה הם התבססו על חלוץ אחד ולחצו בצד שמאל. הם שיחקו במערך של 4:3:2:1 ולא חל שינוי אחרי שהרומנים כבשו. רק במחצית השניה הם עברו לשחק עם שני חלוצים".

אתמול, אגב, נקבע כי חיפה תארח את הבוסנים ב-13 ביולי בשעה 20:00 בקרית אליעזר. חיפה תתמודד הערב (19:50, שידור חי בספורט2) מול שחטאר דונייצק, אלופת אוקראינה. לקראת המשחק הערב, אלישע לוי לא מתכוון לשנות באופן משמעותי את ההרכב שהפסיד לראפיד. כזכור, ניר דוידוביץ' פתח בשער, כשאנדריי פיליאבסקי ויוריצה בוליאט פתחו כבלמים, כשבאגפים שיחקו אייל משומר וטאלב טוואטחה. בקישור שיחקו סיידו יאיא, עידן ורד, אייל גולסה ויניב קטן ובחוד שלומי אזולאי וויאם עמאשה. ולדימיר דבאלישווילי הוא השינוי היחיד שעשוי להתבצע ב-11, וזאת מתוך המגמה המסתמנת בימים האחרונים והיא לחפש לו מחליף.

ביום שבת יפגשו הירוקים את אלופת צ'כיה ויקטוריה פלזן ובשני יסיימו את המחנה בהתמודדות עם דינמו בוקרשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully