וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון תחזור להיות בני הרצליה?

29.6.2011 / 10:29

תם האיחוד בשרון? לאחר הפיצוץ עם עיריית רעננה, נפגש לני רקנאטי עם ראש עיריית הרצליה שלא תקצץ בתקצוב לקבוצה

ברני ארדוב

אחרי שהפגישה בין ראש עיריית רעננה נחום חופרי לבעלי בני השרון לני רקנאטי הסתיימה אתמול (שלישי) בפיצוץ, קיימו היום (רביעי) רקנאטי וראש עיריית הרצליה יעל גרמן פגישה בה עדכן רקנאטי את גרמן על ההתפתחויות האחרונות בנוגע לקבוצה. גרמן הודיעה לרקנאטי כי אין בכוונתה לסגת מהתמיכה בקבוצה, וכי תשמח להמשיך לעזור לקבוצה בשנים הקרובות.

בפגישה אמש בעיריית רעננה עודכן רקנאטי כי תקצוב הקבוצה יקוצץ ב-40 אחוז לכמיליון שקל, בניגוד להסכם החתום בין הצדדים, מה שיוביל ככל הנראה לסיום דרכה של רעננה באיחוד.

כעת מסתמן שכדי שרקנאטי יישאר בקבוצה ובני השרון תישאר בצמרת הכדורסל הישראלי, יבקשו בקבוצה מעיריית הרצליה הגדלה מסויימת של התקציב בתמורה לשינוי שם הקבוצה לבני הרצליה, שירדה ללאומית בתחילת שנות ה-2000, במקום בני השרון הנוכחית. רקנאטי עצמו טרם החליט האם ימשיך בקבוצה, אך הפגישה עם גרמן נותנת אפשרות ריאלית להמשך פעילותה של הקבוצה בליגת העל, תחת תקציב נמוך יותר.

"לני רקנאטי בא לבני השרון על מנת להצעיד אותה לצמרת של הכדורסל הישראלי, ובכל אחת מהסיטואציות האפשריות הוא לכל היותר יוכל להחזיק אותה בליגה", אמרו הבוקר במועדון, "הסיכוי היחיד הריאלי שנותר זה שיעל גרמן תעלה את התמיכה שלה בסכום שחופרי קיצץ, וכך אולי ישתכנע רקנאטי להמשיך לתמוך באותו סדר גודל של תמיכה". הקבוצה תקיים בימים הקרובים מסיבת עיתונאים בה תכריז על המשך דרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully