וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון תשובץ עם המבורג?

הצהובים צריכים לעבור את הפיינל פור, ואם הם יצלחו אותו, הם ישובצו בליגת האלופות עם אלופת גרמניה ועם סימוס קופר

מכבי ראשון לציון עדיין לא נכנסה לליגת האלופות, אבל אם היא תנצח את טורניר הפיינל פור, היא תשובץ לבית מאוד אטרקטיבי בליגה היוקרתית יחד עם המבורג, אלופת גרמניה ומי שהגיעה לחצי הגמר במפעל בעונה שעברה. מלבד המבורג, משובצות גם סימוס קופר הסלובנית שזכתה בצ'אלנג' קאפ האירופי, וילה הפולנית, סנט פטרסבורג הרוסית וקונסטאנצה הרומנית.

ליגת האלופות תחל השנה ב-28 בספטמבר. בבתים המקבילים, ברצלונה אלופת אירופה שובצה יחד עם זאגרב הקרואטית, שפהאוזן משוויץ, שמברי מצרפת, בוסנה סראייבו מבוסניה והמנצחת מבית המוקדמות מספר 2 (סווהוף משוויץ, דינמו מינסק מבלארוס, פיברס מאוסטריה ובשיקטאש הטורקית). בית ב' כולל את מדבדי הרוסית, וושפארם מהונגריה, ריאל סיודאד הספרדית, הפינאליסטית בעונה החולפת, ברלין וסילקבורג מדנמרק וקבוצה נוספת שתזכה בכרטיס חופשי.

בבית ד' אפשר למצוא את מונפלייה מצרפת, איי.ג'י קופנהאגן מדנמרק, אלופת אירופה לשעבר קיל הגרמנית, אדמר ליאון הספרדית ופיק שזאגד מהונגריה, אליהם תצטרף מנצחת בית 1 מהמוקדמות (א.א.ק אתונה, פרטיזן בלגרד, פורטו או טאטרן פרסוב הסלובקית).

נבחרת הנוער ממריאה לאליפות אירופה הפתוחה

בסוף השבוע הבא תמריא נבחרת הנוער של ישראל לגטבורג בשבדיה על מנת להשתתף באליפות אירופה הפתוחה. ישראל תתחרה בשלב הבתים מול אנגליה, מונטנגרו, שוויץ, פורטוגל והונגריה. לאחר מכן שתי הראשונות תעפלנה לפלייאוף על מקומות 1-8, השלישית והרביעית תתמודדנה על מקומות 9-16, כששתי האחרונות תשתתפנה בפלייאוף על מקומות 17-24.

"למרות חוסר הניסיון במשחקים בינלאומיים, אנחנו רואים עצמנו נבחרת הישגית והמטרה שלנו היא לסיים במקום 1-8", אמר המאמן אולג בוטנקו. "זה יהיה הישג גדול, כי קיבלנו בית קשה, אבל זה אפשרי".

קפטן הנבחרת הוא יובל גררה, ששיחק בעונה החולפת בהפועל ראשון לציון 2 ובנבחרת העתודה. "יהיה קרב קשה על הפלייאוף העליון עם נבחרות כמו שוויץ ופורטוגל, אבל אנחנו שואפים הכי גבוה", הוא מבטיח. "זה מקשה שלא היו לנו משחקי אימון בינלאומיים, אבל אנחנו אותו הסגל ששיחק במוקדמות אליפות אירופה בשנה שעברה. אנחנו משחקים יחד מגיל צעיר, וכבר חודשיים אנחנו מתאמנים 7-8 פעמים בשבוע, כך שזה עוזר".

"יש עכשיו דור מצוין, עם יותר מ-20 שחקנים ברמה טובה", מעיד אבי פנחס, שמלווה את השחקנים כמנהל הנבחרת מזה מספר שנים. "זו נבחרת מגובשת שעם משאבים תוכל להגיע להישגים. תוך שנתיים הם יהפכו לשחקנים מובילים בליגת העל". מרבית השחקנים שיוצאים עם הנבחרת יהוו חלק מסגל הזהב של הכדוריד במסגרת פרויקט ענף ספורט מועדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully