וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרן: "כולם צריכים לחשוש מכך שטרם נחתמה עסקה"

בעלי הקבוצות ב-NBA דחו את ההחלטה להשבית את העונה, פגישה קריטית תיערך עוד יומיים. הקומישינר סטרן: "עוד יש זמן"

אופטימיות זהירה ב-NBA, זהירה מאוד. אחרי ישיבת מועצת המנהלים שנערכה הלילה (רביעי) ונמשכה חמש שעות, קומישינר ה-NBA דייויד סטרן עדיין מביע תקווה כי הנהלת הליגה תצליח להגיע להסכם עם איגוד השחקנים לפני תום ההסכם הנוכחי, שתוקפו מסתיים ביום חמישי.

על פי סגנו של הקומישינר, אדם סילבר, הבעלים של הקבוצות לא הצביעו רשמית, וטרם קיבלו החלטה לאשר את ההשבתה. יכול להיות שזו רק דחייה זמנית, אך לפי הקומישינר, כל עוד לא התקבלה החלטה סופית ורשמית, יש מקום למשא ומתן. הפער הגדול כרגע בין הצדדים נוגע לחלוקת ההכנסות, כשהליגה רוצה להוריד באופן דרסטי מ-57 האחוזים שמקבלים השחקנים ולקצר את משך החוזים המובטחים.

"הייתי רוצה לראות אותנו מגיעים להסכם", אמר סטרן, "כולם צריכים לחשוש מכך שטרם נחתמה עסקה. זו הדרך להמשיך את הצמיחה של כולנו. זה ישמור על חברי האיגוד שלנו כבעלי השכר הגבוה ביותר בעולם, זה יגרום לקבוצות להגדיל את הרווחים שלהן וייצור ליגה תחרותית יותר. זה נשמע כמו מצב מנצח לכולם. ניפגש שוב עם השחקנים ביום חמישי".

למרות האופטימיות, לפי הדיווחים קיימים פערים גדולים בין הצדדים, וספק גדול אם הליגה תתקיים כסדרה.

*אנטואן ווקר, כוכב הסלטיקס לשעבר ואלוף עם מיאמי ב-2006, הודה שהוא חייב למעלה מ-750 אלף דולר לבתי קזינו בלאס וגאס, לאחר ששילם להם בהמחאות ללא כיסוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully