וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "אנחנו עדיין בשלב החיבור"

28.6.2011 / 21:36

קפטן מכבי חיפה התייחס להכנות הקבוצה באוסטריה: "האווירה מצוינת, יש לנו עוד הרבה עבודה". שביעות רצון משראנוב

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

האלופה מכבי חיפה קיימה הערב (שלישי) אימון נוסף ביום השלישי של מחנה האימונים באוסטריה. הקשר מוחמד גדיר לא התאמן בשל כאבים באזור הבטן כמו גם החלוץ שלומי אזולאי שסובל מהתקררות קלה. במועדון ציינו את היכולת הגבוהה שהציגו השוערים בויאן שראנוב וניר דוידוביץ' באימון.

הקפטן יניב קטן התייחס לימים הראשונים של המחנה ואמר לאתר הרשמי של הירוקים: "האווירה פה מצוינת ואנשים עובדים קשה. עזבו אותנו מספר שחקנים מרכזיים והצטרפו מספר שחקנים חדשים וטובים. אנחנו בשלב של חיבור הקבוצה ויש לנו עוד הרבה עבודה".

מחר (שלישי, 19:50, שידור חי בספורט2) תקיים הקבוצה את משחק האימון השני שלה הפעם מול שחטאר דונייצק, אלופת אוקראינה. ביום שבת יפגשו הירוקים את אלופת צ'כיה ויקטוריה פלזן ובשני יסיימו את המחנה בהתמודדות עם דינמו בוקרשט.

כזכור, אתמול הפסידה חיפה 1:0 לראפיד בוקרשט במשחק שפתח את ההכנות. הבוקר, אמר אלישע לוי לשחקנים: "לא שיחקנו טוב מול ראפיד. למרות שזה היה משחק ראשון, אנחנו חייבים להיות מרוכזים ושקטים יותר ולשחק את המשחק שלנו. עדיין לא התחברנו. אין לנו זמן עד המשחק נגד בוראץ. צריך להגיע מוכנים".

אגב, מכבי חיפה הודיעה כי המשחק הראשון במסגרת מוקדמות הסיבוב השני של ליגת האלופות מול בוראץ הבוסנית יתקיים בקרית אליעזר ב-13 ביולי בשעה 20:00 ויועבר בשידור חי באחד הערוצים של צ'רלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully