וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: איתי אלקסלסי בדרך חזרה

הקשר יושאל מהפועל תל אביב לעונה נוספת. גם אופיר עמרם מתקרב. נמשך המו"מ עם בלדוט. אסאנג הניגרי הוצע ליחזקאל

העולה החדשה לליגת העל, הפועל ראשון לציון, ממשיכה בנסיונות החיזוק לקראת העונה הבאה. בקבוצה מנהלים מגעים מתקדמים עם קשר בני יהודה אסי בלדוט, אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים כספיים שמונעים את הגעתו לקבוצה. בראשון לציון עושים מאמצים כדי לצרף את בלדוט, לאחר שהבינו כי אינו מוצא את מקומו בבני יהודה ומקווים כי עד סוף השבוע יוכלו להשלים את העסקה באופן רשמי.

עוד בגזרת הישראלים, צפויה ראשון לציון לקבל בימים הקרובים את הקשר איתי אלקסלסי מהפועל תל אביב בהשאלה לעונה נוספת, לאחר שהמאמן דרור קשטן הבהיר כי הוא לא בונה על השחקן לעונה הבאה. ליאור ברטקובסקי הצעיר, שאמור להיות מושאל ממכבי תל אביב, עדיין לא מתאמן עם הקבוצה בגלל מחלוקת עם סוכנו. בקבוצה צפויים לצרף את הקשר אופיר עמרם ממכבי נתניה שנבחן בראשון לציון בתקופה האחרונה.

בנוגע לזרים צפוי ג'סטין זולו, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, לנחות בישראל בסוף השבוע כמו גם הקשר הטוגולזי הנבחן תומאס אמניילו. הבלם הבוסני אלביס משיץ', שהגיע מקבוצת ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית, צפוי לנחות הלילה (שלישי) בישראל ויערוך בדיקות רפואיות במועדון כשכבר ביום חמישי הוא צפוי להשתתף במשחק האימון מול בני יהודה.

בקבוצה מחפשים חלוץ זר לצידם של דיוויד גומז וינון ברדה, שיחזור בקרוב לאימונים, כשהמגעים עם מ.ס אשדוד להשאלתו של רוג'רס קולה לעונה נוספת תקועים. למאמן ניסן יחזקאל הוצע מייקל אסאנג, חלוץ ניגרי בן 22 שכבש בעונה האחרונה 17 גולים במדי אסטודיאנטיל סנדוסרו מאורוגוואי ומשחק בנבחרת של ניגריה עד גיל 23, אך לא ברור בשלב זה האם יגיע למבחנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully