וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה שחקני נבחרת מקסיקו הושעו לחצי שנה

שחקני הנבחרת הצעירה שתייצג את מקסיקו בקופה אמריקה, הזמינו נערות ליווי למלון. המנהל: "הם הפרו את הקוד האתי"

נבחרת מקסיקו ממשיכה לספק שערוריות, ולא משנה אם בסגל נמצאים השחקנים הבכירים או הצעירים. אחרי הזכייה של הסגל הראשון בגביע הזהב - זכייה שהרגיעה את פרשיית החומרים האסורים שגרמה להשעייתם של חמישה שחקנים - הגיע סיפור חדש. שמונה שחקנים מסגל הנבחרת הצעירה שתייצג את מקסיקו בקופה אמריקה, הושעו לחצי שנה בעקבות עבירות משמעת חמורות, לאחר שהזמינו נערות ליווי למלון. כזכור, לפני כתשעה חודשים הושעו בנסיבות דומות קרלוס ולה ואפריין חוארס.

על פי הדיווחים במקסיקו, ישראל חימנס, נסטור וידריו, מרקו פביאן (כבש את שער הניצחון במשחק ההכנה האחרון מול אקוודור), חורחה הרננדס, חאבייר קורטס, דויד קאבררה, נסטור קלדרון וג'ונתן דוס סנטוס (השם המוכר מהרשימה, שחקנה של ברצלונה ואח של ג'יו דוס סנטוס) אירחו את הבחורות בחדריהם במהלך מחנה האימונים שקיימה הנבחרת באקוודור. מלבד הרחקתם לשישה חודשים, השחקנים נקנסו גם ב-50 אלף פסוס (4,100 דולר).

"אין לי כוונה להיכנס לפרטים בקשר למה שקרה, אבל אני יכול להגיד שהשחקנים הפרו בצורה בוטה את הקוד האתי", אמר במסיבת עיתונאים מיוחדת מנהל הנבחרות, הקטור גונסאלס איניאריטו. "השחקנים התוודו, טענו שהם מצטערים וביקשו להתנצל בפני הנבחרת והאוהדים. השמונה נשלחו בחזרה למקסיקו, שם טוענים כי יכול להיות שהשחקנים נשדדו על ידי הבנות. במקומם צפויים להגיע שמונה שחקנים אחרים, שינסו להיות מוכנים למשחק הפתיחה ב-4 ביולי מול צ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully