וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל הזמני של נבחרת איטליה ליורובאסקט

28.6.2011 / 18:56

הנבחרת מהבית הישראלי תחוזק בברניאני, בלינלי וגאלינרי מה-NBA. פיאניג'ני: "הכל יכול להיות, נשחק את הסגנון שלנו"

מסע לא פשוט עברה נבחרת ישראל בקיץ שעבר בכדי להעפיל לאליפות אירופה השנה, אך בסיומו הצליחה להשאיר מאחוריה יריבות כמו איטליה ולטביה, והעפילה בזכות אל היורובאסקט. אלא שכזכור, פיב"א החליטה כדרכה לשנות את חוקי המשחק רגע אחרי, וכך יצא שאותה נבחרת ישראל תפגוש את לטביה ואיטליה גם באליפות אירופה שתתקיים באוגוסט הקרוב. אלא שהפעם, נדמה שהאיטלקים הולכים להגיע חזקים בהרבה, כשהיום (שלישי) פרסם מאמן הנבחרת, סימונה פיאניג'ני את הסגל הזמני שיפתח את מחנה האימונים, והוא בהחלט נראה מדאיג מבחינת שיבק ושחקניו.

הנבחרת האיטלקית מתבססת בראש ובראשונה על השלישיית החזקה שמגיעה מה-NBA בדמותם של אנדראה ברניאני מהראפטורס, מרקו בלינלי מניו אורלינס, ודנילו גאלינרי מדנבר. ברניאני הוא כמובן שחקן המפתח של האיטלקים, והוא מגיע אחרי עונה מצויינת בטורונטו בה העמיד ממוצעים של 21.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. בלינלי גם הוא נהנה מעונה סולידית של 10.4 נקודות במדי ההורנטס, וגלינארי, שהועבר באמצע העונה מניו יורק לדנבר כחלק מהטרייד שהביא את כרמלו אנתוני לניקס, קלע 14 נקודות והוריד 4.9 ריבאונדים למשחק במדי קבוצתו החדשה.

מאמן הנבחרת, סימונה פיאניג'ני הסכים כי השלישייה מהליגה הטובה בעולם אכן תהיה המובילה של הנבחרת, אך ציין: "יש לנו סגל דומה לזה של השנה שעברה, ואחרי שנתאמן קצת ביחד אני מאמין שנגיע מוכנים. זימנתי 4 גארדים, כי היו לנו קצת בעיות בעמדה הזאת, ואני מקווה שזה יסייע לנו". על האליפות עצמה אמר המאמן: "אנחנו לא גבוהים במיוחד, אז נשחק את הסגנון שלנו. היורובאסקט הוא סוג של לוטו. יש חמישה משחקים בשישה ימים כך שהכל יכול לקרות. יש הרבה ציפיות מאיתנו, ויש לנו הרבה התלהבות כדי לעמוד בציפיות". איטליה תפגוש את ישראל במשחק האחרון בשלב הבתים הראשון, ב-5 לספטמבר.

מלבד השלושה שמגיעים היישר מארצות הברית, משלימים את הסגל הזמני השחקנים הבאים: מארק קררטו (סיינה), דניאלה קאבליירו (מונטגרנארו), אנדראה צ'ינצ'ריני (מונטגרנארו), אנדראה קרוסריול (רומא), מרקו קוסין (פזארו), לואיג'י דאטומה (רומא), ג'אקופו ג'יאצ'טי (רומא), אנג'לו ג'יגלי (רומא), דניאל האקט (פזארו), אנטוניו מאסטרנצי (מונטגרנארו), סטפנו מאנצ'ינלי (מילאנו), מרקו מורדנטה (מילאנו), ג'וזפה פואטה (בולוניה), אנדראה רנצי (ורונה), לוקה ויטאלי (רומא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully