וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אסיים את הקריירה בארגנטינה"

כוכבה של ברצלונה הודיע כי הוא מעוניין לחזור למולדתו לעונת פרישה. על כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו שונים, אני מאופק יותר"

שלושה ימים לפני פתיחת הקופה אמריקה, ליאונל מסי ממשיך לבנות את הקשר שלו עם אוהדי הכדורגל בארגנטינה. כוכבה של ברצלונה יודע שעליו ועל נבחרתו יופעל לחץ גדול בשבועות הקרובים כדי לזכות בטורניר ולהעניק תואר ראשון למדינה מאז 1993, ובינתיים הוא מנסה לרכך את הקהל.

"אם אעזוב את ברצלונה, אחזור לעונת פרישה בארגנטינה", הבטיח מסי בראיון ל'אל פאיס'. "אני לא חושב על מעבר למקום אחר, כרגע טוב לי בברצלונה, אבל אני מאמין שאסיים את הקריירה בארגנטינה. עזבתי בגיל צעיר מאוד את החברים, המשפחה והבית כדי להגשים את החלום שלי. הפסקתי לצאת ואולי ויתרתי על הרבה דברים, אבל אני לא מתחרט. זו הייתה החלטה מצוינת".

על הקופה אמריקה אמר מסי: "אנחנו תמיד מחויבים לנצח. ארגנטינה היא הפייבוריטית ותמיד נלחמת על כל תואר, והפעם אנחנו גם משחקים בבית לעיני האוהדים שלנו אז היתרון שלנו עוד יותר משמעותי. אני תמיד מנסה לשחק טוב, אבל הנבחרת לא תלויה רק במסי. אנחנו 11 שחקנים על המגרש, אני אף פעם לא משחק לבד".

גם את כריסטיאנו רונאלדו מסי לא שכח. "לכל אחד יש את הגישה שלו", התייחס מסי ליריב הגדול שלו מריאל מדריד. "אני יותר מאופק, אני לא אוהב להחצין ולהראות הכל. יש לי את החברים הקרובים שלי וזהו. כל הסיפורים על בילויים, נשים וכל השאר - הכל שקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully