וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "ניצן שירזי אחד מהאנשים הישרים שאני מכיר"

הפועל חיפה פתחה את אימוניה בצל חקירותיו של המאמן. עוזרו יצא להגנתו. האוהדים מחו נגד צירופו האפשרי של אמיר אדרי

ברני ארדוב

בצל חקירותיו של המאמן ניצן שירזי על ידי המשטרה במסגרת פרשת "הכדור המרכזי", פתחה היום (שלישי) הפועל חיפה את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2011/12. כמה עשרות אוהדים הגיעו למגרש האימונים, עודדו את השחקנים והמאמן והביעו מחאה על הרצון לצרף את שוער מכבי חיפה, אמיר אדרי, בהשאלה מהיריבה העירונית. ליאור ז'אן התאמן אף הוא למרות שהשאלתו ממכבי תל אביב טרם נחתמה.

מי שעוד מתקרב לקבוצה הוא החלוץ ערן לוי, שכזכור שיחק בה בעבר. בסוף העונה שחלפה הכריז הבעלים של המועדון יואב כץ כי "הוא מעוניין להחזיר את לוי". עוזר המאמן שביט אלימלך התייחס היום באימון הבכורה של הקבוצה לחלוץ, ואמר: "ערן לוי הוא אופציה, אבל צריך לחשוב מה טוב לקבוצה".

שירזי עצמו סירב להתראיין, אבל מי שהסכים לדבר הוא עוזרו שביט אלימלך, שאמר: "ניצן הוא אחד מהאנשים הישרים שאני מכיר. אני מכיר אותו המון שנים ואני סומך על היושרה שלו. אנחנו לא חושבים על הפרשה, אלא רק על הכדורגל".

אלימלך התייחס גם לצד המקצועי ואמר: "עוד לא השלמנו את הסגל - זה ייקח זמן. עדן בן בסט עזב ואנחנו צריכים למצוא מחליף ראוי. אני מקווה שנצליח להביא שחקנים טובים.

הקפטן הוותיק אייל טרטצקי התייחס גם הוא לפרשת "הכדור המרכזי": "אנחנו סומכים על ניצן ואנחנו מאחוריו. הוא לא התייחס לזה לפני האימון. אנחנו רוצים להתקדם השנה בטבלה ולהיות יציבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully