וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדור המרכזי": סוכנו של איילי אישר שנעשתה אליו פנייה

27.6.2011 / 14:30

"הכדור המרכזי": המשטרה עימתה בין תומר סיני לחלוץ. הסוכן: "הפנייה הייתה בשנה שעברה". סיני יתבע את אזגי

קובי אליהו

כל הדיווחים בפרשת "הכדור המרכזי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"טוהר המידות של סרג' הוא ללא רבב"

מצעד הנחקרים בפרשת "הכדור המרכזי" נמשך. מי שהגיעו הבוקר (שני) לחקירה במפלג ההונאה ביבנה הם מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי, חלוץ הפועל אשקלון סרג' איילי, ושלומי מלדיני, בעל חנות בגדים מפורסמת מהמרכז. גם אחד החשודים המרכזיים בפרשה, בעלי הפועל פתח תקוה תומר סיני, הגיע לחקירה נוספת.

ניצן שירזי, שנחקר במשך קרוב לארבע שעות, נשאל שוב על נושא הטיית המשחקים. שירזי מכחיש שהוא יודע פרטים בנוגע להטיה או לכל עניין אחר שקשור לפרשה.

סרג' איילי הגיע לחקירה בין היתר בעקבות דבריו של פרוספר אזגי, הבעלים של הפועל אשקלון. במשטרה עימתו את איילי עם סיני ולשם כך נקרא האחרון לחקירה נוספת.

אפי סופר, סוכנו של איילי, אמר ביציאה מהחקירה: "טוהר המידות של סרג' הוא ללא רבב. הוזמנו לחקירה כי לפני שנה הייתה פנייה לסרג' שלא ישחק באחד המשחקים. הוא ביטל את זה על הסף ואמר לממונים עליו ובזה זה נגמר. כל הסיפורים שנאמרו על ידי פרוספר אזגי לגבי אנשים מסוימים לא רלוונטיים לחקירה. תומר סיני לא קשור לעניין".

גם סיני עצמו הכחיש קשר לשחקן: "המשטרה קראה לי לבוא, היה לי עימות עם שחקן של אשקלון. אני לא מכיר אותו, לא פגשתי אותו בחיים. הוא אמר אותו דבר. אני מרגיש שיש בן אדם באשקלון שממציא סיפורים והמשטרה הולכת אחריו. פרוספר אזגי יקבל ממני תביעה. אולי אני קשור לאל קעידה או לאסון התאומים?".

ככל הידוע הפנייה המדוברת היא לפני משחק בין הפועל פתח תקוה להפועל רמת גן במחזור ה-33 של הפלייאוף התחתון בעונה שעברה. יש לציין כי למרות הפניה לכאורה לאיילי, בסופו של דבר הוא בחר ליטול חלק באותו משחק מול וכבש את אחד השערים (2:1).

כזכור, פרוספר אזגי אמר אתמול לוואלה! ספורט: "סרג' איילי אמר לשחקנים יומיים לפני המשחק: 'לא נעלה לכר הדשא מחר עד שנקבל את כל הכסף'. אני שילמתי לו חודשיים משכורת כשהיה פצוע והיה צריך לקבל את הכסף מהביטוח לאומי, אבל דאגתי לו כדי שיהיה במצב רוח טוב... אני יודע שבמשחק בין הפועל רמת גן להפועל פתח תקוה לפני שנה הגיע אליו (אל איילי) תומר סיני עם שחקן נוסף והציע לו עשרת אלפים דולר. איילי לא לקח את הכסף וזרק אותם מהבית לדבריו. באותו משחק הפועל רמת גן הפסידו 2:1 ואיילי כבש את הגול". לא מן הנמנע כי גם פרוספר אזגי ייחקר בהמשך.

אתמול אמר פרקליטו של סיני, עו"ד אלי כהן: "מר סיני הכחיש ומכחיש מכל וכל כל טענה להטיית משחקים או נסיון להטיית משחקים. מי שטוען אחרת מוזמן להתייצב במשטרה, שתבדוק את התלונה ותחליט האם זו אחת מאותן טענות חסרות בסיס כמו כל אותן טענות שהשמיעו נגד מרשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully