וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב שיא לריאל מדריד בעונה הבאה: חצי מיליארד יורו

המועדון דיווח על הכנסות בסך 442 מיליון יורו בשנה החולפת ואיזון תקציבי, בעוד ברצלונה הכניסה 420 מיליון ורשמה הפסד

כל החדשות על ריאל מדריד


בריאל מדריד לא חוסכים בהוצאות. המועדון המפואר ביותר בעולם ישבור את שיאו ויציג בשנה הבאה תקציב בסכום חסר תקדים של כחצי מיליארד יורו (!), או במספרים למי שרוצה - 500 מיליון יורו. עם זאת, מי שדואג ולמי שדואג פחות, הבלאנקוס לא יינזקו מתקציב שכזה, שכן גובה ההכנסות המשוער שלהם לעונה הקרובה יאזן את ההוצאות, כפי שקרה בעונה החולפת.

בישיבת הנהלה שנערכה בימים האחרונים הודיע נשיא המועדון פלורנטינו פרז כי ריאל סיימה את העונה באיזון תקציבי, כאשר הכנסותיה בעונה החולפת הסתכמו בכ-442 מיליון יורו, כתוצאה ממכירות מנויים וכרטיסים, מכירת תאי VIP, מכירת חולצות ומרצ'נדייז, הכנסות מפרסומות, ספונסרים, ליגת האלופות ועוד.

אם לא על המגרש, אז לפחות מבחינת הכנסות ניצחה ריאל את ברצלונה, כשאלופת אירופה דיווחה בשנה שעברה על הכנסות של כ-420 מיליון יורו והפסד בגובה 21 מיליון יורו בעונה, שהצטרף לגרעון התקציבי של המועדון הקטלאני, שנשיאו סנדרו רוסל לימד את העולם כיצד הוא חוסך בכסף.

בישיבת ההנהלה של המועדון מבירת ספרד עוד דובר על הרכישה של רפאל וראן והחתמתו לשש עונות. כן שוחחו קברניטי המועדון על אפשרות שניימאר יגיע לקבוצה כאשר הם הודיעו חד משמעית כי הם לא יענו לדרישה המופלגת של סנטוס העומדת על כ-45 מיליון יורו עבור כרטיסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully