וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הערים יכריעו על עתיד בני השרון ואשקלון

27.6.2011 / 20:34

קיצוץ של ראש עיריית רעננה בתקציב בני השרון, עשוי להוביל לנטישת הקבוצה את העיר, ובאשקלון קיצוץ יוביל לירידת ליגה

ראש עיריית רעננה, נחום חופרי, ייפגש מחר (שלישי) עם בעלי קבוצת בני השרון לני רקנאטי וצפוי להודיע לו האם החליט לקצץ בתקציב הקבוצה לקראת העונה הבאה. הצדדים כבר נפגשו בתקופה האחרונה, בנוגע לשמועות על החלטתו של חופרי לקצץ בתקציב וראשי בני השרון העבירו מסר לראש העיר כי במידה ובעירייה יחליטו לקצץ, תשקול הקבוצה בכובד ראש לסיים את ההתקשרות עם העירייה כבר העונה.

בבני השרון רואים בקיצוץ בתקציב פגיעה אנושה בהכנות לקראת העונה הבאה, ולמעשה אי עמידה בתנאי ההסכם שנחתם בין עיריות רעננה והרצליה והקבוצה, כשבעיריית רעננה כבר קיצצו בתקציב פעם אחת מאז החתימה על ההסכם. לקבוצה הוצעו מספר דרכי פעולה במידה ורעננה תחליט לקצץ ולהפר את ההסכם, כשאחד מהדרכים היא בקשה לסיוע נוסף מעיריית הרצליה ולמעשה חזרה להיות קבוצה שמייצגת רק את הרצליה. עם זאת בבני השרון מקווים כי ראש העיר יחזור בו מהכרזותיו ולא יפגע בתקציב הקבוצה, ובני השרון תוכל להתחיל את הכנותיה לקראת העונה הבאה.

דרומה מרעננה, באשקלון, תיערך גם כן מחר פגישה מכרעת בין ראש עיריית אשקלון, בני ועקנין, לנציגי קבוצת עירוני אשקלון ולאחריה תחליט הקבוצה האם לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית או בליגת העל. במידה וראש העיר יחליט לקצץ בתקציב הקבוצה לקראת העונה הבאה, צפוי יוסי דהאן, הבעלים של הקבוצה, להכריז על קיצוץ משלו בתקציב הקבוצה, ולמעשה לא תוכל הקבוצה לעמוד בתקציב המינימום ותרד רשמית לליגה הלאומית. אם ראש העיר יחליט לעמוד מאחורי הקבוצה, צפוי דהאן להשאיר את אשקלון בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully