וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוידוביץ' צפוי לפתוח מול ראפיד בוקרשט

27.6.2011 / 13:44

אלישע לוי תרגל הרכב לקראת משחק האימון (17:30, ספורט2), ואמר לשחקניו: "נתחזק בשחקן או שניים, לא יהיו נערי פוסטר"

כל החדשות על מכבי חיפה


מכבי חיפה תערוך את ניסוי הכלים הראשון שלה לעונה, כאשר תפגוש היום את ראפיד בוקרשט במשחק אימון ראשון (שני, 17:30, שידור ישיר בספורט 2). לקראת המשחק, המאמן אלישע לוי תרגל את ההרכב הראשון. החדשה המעניינת ביותר היא הצבתו של השוער ניר דוידוביץ' בהרכב, כשנראה כי הוא זה שיפתח בשער, בעוד השוער הסרבי בויאן שראנוב יפתח על הספסל וצפוי להיות משותף בהמשך.

עוד על פי ההרכב המסתמן, נראה כי הבלמים הזרים יוריצה בוליאט ואנדריי פיליאבסקי ישחקו במרכז ההגנה, כשבצדדים אייל משומר וטאלב טואטחה, בקישור האחורי תורגלו סיידו יא יא וגוסטבו בוקולי, כשעידן ורד ואייל גולסה באגפים. בחלק הקדמי תורגלו שלושה שחקנים כששניים מהם צפויים לפתוח - מדובר ביניב קטן ו-ולדימיר דבאלישווילי, כששלומי אזולאי תורגל לסירוגין.

אלישע לוי ערך אסיפת שחקנים ואמר להם: "אנחנו כבר מכירים את המקום וצריכים להתחיל את המחנה ברגל ימין. הכוונה שלי היא להתחזק בעוד שחקן או שניים בעמדות שצריך. אני רוצה שיהיה סגל מורחב של 22 שחקנים, ללא שוערים. כמו בשנה שעברה, כל השחקנים בסגל ישתתפו ויתנו את החלק שלהם ולא יהיו שחקני "פוסטר". אני רוצה שתהיה תחרות על ההרכב".

מכבי חיפה מחפשת מחליף לדבאלישווילי

בתוך כך, אלישע לוי קיבל אור ירוק מהבעלים יעקב שחר להחתים חלוץ נוסף במקום דבאלישווילי. במהלך סוף השבוע נעשתה פניה למספר סוכני שחקנים על ידי לוי והסקאוט אלון חרזי, כדי שימצאו להם חלוצים ברמה גבוהה. אגב, הסקאוט ייצא בקרוב כדי לצפות במשחקי אימון של אלופת בוסניה, בוראץ, שתגיע בעוד קצת יותר משבועיים לקריית אליעזר.

בחיפה טוענים שההחלטה לגבי עזיבתו של החלוץ אינה סופית והיא כפופה למספר תנאים. אם יצטרף חלוץ ישראלי, דוגמת בן שהר, יהיה אפשר לשחרר את החלוץ הגיאורגי ולהביא במקומו חלוץ צעיר. אם לא יצטרף חלוץ ישראלי, אלישע לוי יחליט אם לשחרר את דבאלישווילי רק אחרי שיבחן שחקנים אחרים במחנה האימון.

"לא נחליף את דבאלישווילי בכל מקרה, אלא רק אם תהיה אלטרנטיבה. כל צעד מחושב. זה תלוי בהרבה דברים". בחיפה טוענים כי הוציאו ויזה לחלוץ נבחרת ניגריה אוצ'ה נוופור, אבל מכיוון שלא הגיע לארץ ייתכן שיגיע ישירות למחנה האימון. גם החלוץ בראדלי חרובלר עשוי להגיע למבחנים עוד השבוע. חיפה התעניינה לאחרונה באפשרות לרכוש את חלוץ נבחרת קוסטה ריקה ג'ואל קמפבל.


עדכון ראשון 9:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully