וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מנסים לצרף את שהר, לא צריך את בוזגלו"

26.6.2011 / 16:25

מכבי חיפה ושחקניה החדשים המריאו למחנה באוסטריה, אלישע לוי: "יש לנו בסיס מנוסה, אנחנו במצב יותר טוב מבשנה שעברה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

אחרי שבוע עמוס ברכש שכלל את בויאן שראנוב, יוריצה בוליאט, ויאם עמאשה ודלה ימפולסקי, מכבי חיפה המריאה היום (ראשון) למחנה האימונים באוסטריה. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא המגן השמאלי פיטר מסיללה, שנמצא בדרכו ללסטר האנגלית. גם אמיר אדרי וסינטאיהו סלליך, אותם הקבוצה רוצה להשאיל, לא יצאו לאוסטריה, לעומתם, ליעד אלמליח וישראל זגורי שחזרו מהשאלות, צפויים לשחק העונה בקבוצה והמריאו היום למחנה האימונים.

אלישע לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
המטרה: ליגת האלופות. אלישע לוי/קובי אליהו

אלישע לוי, מאמן האלופה, אמר לפני ההמראה: "שוב אנחנו יוצאים למחנה אימונים, ושוב במצב מאוד חשוב. אנחנו נוסעים למקום מהטובים שיש. ארבעה שחקנים חדשים הגיעו, יש רכש חדש, ואנחנו מנסים להביא עוד שחקן או שניים. נקיים משחקי אימון מול קבוצות טובות, וננסה לגבש מערכים. נחזור קבוצה יותר טובה ויותר חזקה".

המאמן הוסיף: "הבסיס שלנו משתפר, השחקנים שלנו צברו הרבה ניסיון. עזבו אותנו שחקנים מאוד טובים כמו תומר חמד, ליאור רפאלוב, אריק בנאדו וג'ון קולמה. אבל באו גם שחקנים טובים. ייקח זמן לחבר אותם, אבל עכשיו אנחנו במצב יותר טוב מאשר היינו בשלב הזה בשנה שעברה.

"אנחנו צריכים עוד שחקן אחד בהתקפה", הוסיף מאמן האלופה, "עומר דמארי היה מועמד, אבל עכשיו אני כבר לא יודע מה המצב. אני יודע שנעשים מאמצים גדולים לצרף את בן שהר, אבל טרם נרשמה התפתחות".

לגבי האפשרות שמאור בוזגלו יצורף: "הוא שחקן מצוין, אבל בחיפה אנחנו מנסים להביא שחקנים בעמדות בהן יש לנו חוסרים, ולא בעמדות בהם יש לנו הרבה שחקני בית. אנחנו לא צריכים שחקנים בעמדה של בוזגלו".

על פרשת "הכדור המרכזי" אמר המאמן: "זו חקירה מבורכת. אני מקווה שייעשה הכל כדי להסיר כל עננה מעל הכדורגל הישראלי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עידן ורד שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
אמור להוביל בעונה הבאה. ורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully