וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' חתם לשנתיים במכבי אשדוד

27.6.2011 / 10:30

גארד עירוני אשקלון בעונה שעברה יישאר בדרום וישתף פעולה עם מאיר טפירו בעונה הבאה, בתחנה השביעית שלו בקריירה

מכבי אשדוד ממשיכה במגמת ההתחזקות שלה לקראת העונה הבאה, והיום (שני) החתימה הקבוצה את רכז נבחרת ישראל לשעבר דרור חג'ג' לשנתיים הקרובות. חג'ג' החזיק במספר הצעות מקבוצות בליגת העל אך מה שהכריע לבסוף לטובת הקבוצה הצנועה של אשדוד היה גם ההיכרות שלו עם הקפטן מאיר טפירו, שיישאר לעונה נוספת באשדוד. חג'ג' וטפירו יחזרו לשתף פעולה לראשונה מאז אליפות אירופה 2007 במדי נבחרת ישראל.

המנהל המקצועי של מכבי אשדוד שי האוזמן מסר בתגובה: "זהו יום מיוחד לעיר אשדוד. אנחנו מאוד מתרגשים מההחתמה הזאת, אשר מעוררת תחושת 'דז'ה וו' להחתמה של מאיר טפירו מהקיץ הקודם. דרור הוא מהשחקנים הטובים ביותר שיש לכדורסל הישראלי להציע ולעניות דעתי הגארד הפנוי הטוב ביותר שיש כיום בשוק השחקנים. עצם העובדה שדרור דחה הצעות מקבוצות גדולות ועשירות והעדיף להגיע אלינו, מעידה על ההתקדמות שעשינו ועל ההערכה לה הקבוצה זוכה.

"מעבר ליכולות המקצועיות המוכחות, דרור ישפר ויחזק אותנו בכל הקשור לרמת האגרסיביות, האינטנסיביות, המחויבות, הניסיון ובמיוחד הקשיחות של הקבוצה. למרות זאת, הדבר הכי חשוב בדרור לא נמדד בסטטיסטיקה או בפרמטרים מקצועיים, אלא באישיות יוצאת הדופן שלו. זוהי תוספת הכוח הכי גדולה שיכולנו לבקש למשפחת מכבי אשדוד".

מלבד חג'ג' וטפירו חתומים בקבוצה של עופר ברקוביץ' והמנהל המקצועי שי האוזמן וגם הזרים ראמל בראדלי, ג'וש קארטר וג'וש דאנקן והצעירים דניאל גור אריה וגלעד קרני. באשדוד יצרפו עוד ישראלי לסגל על מנת להשלימו, כשלאחר הסיכום עם חג'ג' נמחק הסיכוי כי ניב ברקוביץ' ישוב לעונה נוספת בקבוצה.

חג'ג' (32, 1.78), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בליגות הנמוכות עד שקיבל צ'אנס בגבעת שמואל בעונת 1998/9. אחרי שלוש עונות בקבוצה, הגיע חג'ג' להפועל תל אביב ששיחקה אז בליגה הלאומית, ובשורותיה הוא שיחק שלוש עונות ואף הוביל אותה לגמר הפלייאוף. בעונת 2004/5 עבר ללובן הבלגית והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה, ובעונה לאחר מכן השתדרג לא.א.ק אתונה איתה אף שיחק ביורוליג.

בעונת 2006/7 חזר חג'ג' לישראל כשחתם על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים, ועימה זכה בשני גביעים. אחרי שתי העונות המצוינות, הגיע למכבי תל אביב, חתם על חוזה לשנתיים אך לא קיבל הזדמנות ולאחר עונה אחת בלבד הגיע למכבי חיפה של אבי אשכנזי. חג'ג' היה מהשחקנים המובילים בקבוצה, אך לאחר שלא העפילה לפיינל פור, הוחלט לא להמשיך איתו והוא המשיך בנדידה שלו לעירוני אשקלון, בשורותיה שיחק בעונה האחרונה. ב-30 משחקים רשם חג'ג' 8.1 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully