וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אנדרסון וסטפון לאזמה ייבחנו בשארלוט

שחקני מכבי תל אביב לשעבר, אוריין גרין וג'וואד וויליאמס ינסו להשיג חוזה ב-NBA. ג'ף פוט ייבחן בניו יורק. אדי קרי במיאמי

ליגת ה-NBA עשויה לפצוח בשביתה בחודשים הקרובים, אך גם זה לא מונע מחלק מקבוצותיה להתחיל ולהתכונן לעונה הבאה. מספר קבוצות ייערכו בשבועות הקרובים מחנות אימון מרוכזים לשחקנים חופשיים שמעוניינים לזכות בחוזה בליגה הטובה בעולם, וביניהן ניו יורק, שארלוט ומיאמי. בסגל של הבובקטס ניתן למצוא את שחקני מכבי תל אביב לשעבר, אלן אנדרסון, ששוחרר לפני מספר ימים מברצלונה, וסטפון לאזמה. שחקנים נוספים שמוכרים לחובבי הכדורסל הישראלי הם ג'וואד וויליאמס אוריין גרין, אקסים של הפועל ירושלים, וטוני גפני, ששיחק מספר משחקים בהפועל גלבוע/גליל עליון לפני שנפצע.

במחנה של הניקס, אליו הוזמנו 18 שחקנים, נמצא ג'ף פוט, שהוחתם בקיץ שעבר במכבי תל אביב, הושאל למיליה מהליגה השניה בספרד ועשוי לשוב ולהתאמן עם הצהובים בקיץ הקרוב. שחקן אחד שכבר שיחק ב-NBA ורשם לא פחות מ-591 הופעות בליגה הטובה בעולם הוא בונזי וולס, שגם כן נבחן בשורות הניקס לצד שחקנים שלא מזמן הוזכרו כבעלי פוטנציאל גדול, ג'וואריס קריטנטון וג'ו אלכנסדר.

במחנה של ההיט השם המוכר ביותר הוא אדי קרי, הסנטר עב הבשר שלא מצליח להיכנס לכושר כבר שנים רבות, ובשלהי העונה שעברה נבחן בשורות סגנית האלופה אך לא הרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully