וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי: "ספולסטרה ינסה לייצר יותר משחק ריצה"

נשיא ההיט רמז למאמנו על תוכניותיו לשנה הבאה: "רוצים להביא כמה שחקנים מהירים", והוסיף: "יש סיכוי שאילגאוסקאס יפרוש"

אחרי שהניסיון של מיאמי להסתער על אליפות ה-NBA עם טריו נוצץ וחבורת שחקנים מנוסים סביבם נכשל, החל פט ריילי בניסיון להצעיר את הסגל לקראת העונה הבאה. נשיא ההיט בחר שלשום (שישי) בדראפט את הרכז המסחרר נוריס קול ממכללת קליבלנד סטייט, ולדבריו מדובר בתחילתה של מגמה מכוונת.

"אנחנו בהחלט רוצים להביא כמה שחקנים מהירים", אמר ריילי ומיהר להבהיר שגם רצונו של אריק ספולסטרה עשוי להשפיע על בניית הקבוצה. "זה יהיה תלוי באריק, ואני חושב שהוא ינסה לייצר יותר משחק ריצה בשנה הבאה, אבל לא ממש ישבנו ודיברנו על זה מאז סיום העונה".

ריילי הודיע שהוא מצפה לראות את מריו צ'אלמרס, שיכול להפוך לשחקן חופשי מוגבל הקיץ, ממשיך לעונתו השלישית בקבוצה, כשגם אדי האוס בן ה-33 וג'יימס ג'ונס בן ה-30 עשויים להישאר. "השנה היה לנו הרבה ניסיון בסגל", אמר הנשיא. "ובשנה הבאה נוסיף כמה שיותר שחקנים צעירים דרך שוק השחקנים החופשיים אם נוכל".

על החלטתו של זידרונאס אילגאוסקאס בן ה-36 לממש את אופציית שלו לעונה הבאה אמר ריילי: "אישית אני חושב שעוד נשאר לו הרבה מה לתת ואני מנסה לשכנע אותו להמשיך. אנחנו מתכננים להשאיר אותו בסגל לעוד עונה, אבל עדיין יש סיכוי שהוא יפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully