וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריבר מבטיחים: "לא נתפרע, רק נעודד"

בפיגור 2:0, המיז'ונריוס נערכים לגומלין מול בלגראנו שיכריע אם ינשרו ליגה (21:00, ספורט2). הקהל נערך לקרב, גם המשטרה

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

ריבר פלייט תתייצב מחר (ראשון, 21:00, שידור ישיר בספורט 2) לרגע האמת המכונן שלה בשנים האחרונות. הקבוצה של חואן חוסה לופז תארח במשחק הגומלין של המבחנים לירידה לליגה השנייה את בלגראנו. במשחק הראשון בקורדונה, ניצחה בלגראנו 0:2.

האוהדים כבר בטירוף

בארגנטינה היתרון הולך עם הקבוצה שמגיעה מהליגה הבכירה, כך שניצחון בפער של שני שערים יספיק לריבר להישאר בליגה הבכירה. מאז 1908 לא ירדה הקבוצה שזכתה ב-33 אליפויות ארגנטינה (המעוטרת ביותר במדינה), והיא כל כך מקווה שהיא לא תייצר היסטוריה רעה עבורה.

במשחק הקודם פרצו אוהדי ריבר לכר הדשא בפיגור של 2:0 ודרשו מהשחקנים להשקיע ולהתאמץ יותר. שחקני ריבר, שנראו המומים מהפריצה ומההפצרות של האוהדים בהם, רצו (פיזית) ורצו (נפשית) יותר אבל זה, כידוע, לא עזר להם והתוצאה נשארה בעינה.

מי שעוד הפתיע אמש את אנשי המועדון ואת השחקנים היה הנשיא דניאל פסארלה שהגיע לאחד האימונים המסכמים של הקבוצה כשהוא לבוש בטרנינג. פסארלה עמד והשקיף על האימון והסתודד עם אחד מאנשי הצוות המקצועי. אוהדי הקבוצה כמובן לא הורשו להיכנס למתחם האימונים, כשמירב הזעם שלהם מופנה כלפי הנשיא פסארלה. ושוב, בארגנטינה ראו כוחות משטרה המצוידים באמצעים לפיזור הפגנות מתמודדים עם אוהדים.

אפילו בשורות היריבה הגדולה בוקה ג'וניורס מבינים את משמעות המשחק. "זו תהיה מכה קשה לכדורגל הארגנטינאי אם ריבר תרד לליגה השנייה", אמר חואן רומן ריקלמה, כוכב בוקה.

חוטה חוטה מתכנן הרכב התקפי

המאמן חוטה חוטה מתכנן לעלות עם מערך התקפי במטרה להפעיל לחץ כבד על האורחים היישר מן הפתיחה. מאז חודש מרץ לא הבקיעה ריבר שני שערים ומעלה, ומאז פברואר לא הבקיעה יותר משער אחד בביתה.

בריבר מקווים שהמונומנטאל אכן יעשה את ההבדל עבורם, אבל ההתנהגות לאחרונה של הקהל לא ממש עזרה לשחקנים. מזה זמן שאוהדי המועדון משכונת נונייז לא נותנים שקט לשחקני הקבוצה ושרים בגנותם במהלך ואחרי משחקים.

לאחר ההפסד בקורדובה מאות מהם התפרעו ליד האצטדיון והמשטרה הייתה צריכה לפזר אותם באמצעות תותחי מים. במשטרה נערכים גם למשחק ביום ראשון, כשיודעים שירידה של ריבר יכולה לגרום להתפרעויות בסדר גודל שלא נראה מזה זמן רב.

ריבר תחסר שלושה שחקנים מרכזיים בהרכב, לאחר שהם ספגו צהובים במשחק הקודם: אדלברטו רומן, פאולו פרארי והקפטן מתיאס אלמיידה, שהחיסרון שלו מהווה מכה מוראלית קשה. המיז'ונריוס יעלו כנראה עם חואן פאבלו קאריסו בשער, שכבר לא משרה את אותו ביטחון כבעבר על ההגנה. ג'ונתן מאידנה, אלכסיס פררו ופקונדו אפרנצ'ינו יאיישו את חוליית ההגנה, כאשר אליהם יצטרף כנראה אחד מהשניים לאנדרו גונסאלס פירס או קרלוס אראנו. בקישור ישחקו אזקייל סיריגליאנו, וולטר אסבדו, רוברטו פריירה ואריק לאמלה, כשאת החוד יאיישו לאנדרו קארוסו ומריאנו פאבונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully