וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר זכתה בכסף, ג'רבי נוצחה בחצי הגמר

עלתה לגמר לאחר ניצחון על יריבה ברזילאית, אלא ששם נוצחה על ידי מונגולית באיפון. ג'רבי ושוורץ הפסידו בקרבות על הארד

שבוע אחרי תחרות הג'ודו בריו, מספר ישראלים נותרו להתחרות בתחרות נוספת בסבב בסאו פאולו, כאשר במוקד נמצאות השתיים שיתחרו על כרטיס ללונדון 2012, אליס שלזינגר וירדן ג'רבי. השתיים, שמתחרות במשקל של עד 63 קילוגרם, צוברות עוד נקודות דירוג וביטחון לקראת המשך העונה, כאשר שלזינגר עלתה לגמר שם נוצחה וזכתה לבסוף במדליית הכסף, בעוד שג'רבי הפסידה בחצי הגמר, ונחלה הפסד נוסף בקרב על הארד.

שלזינגר החלה את התחרות משמינית הגמר ובמפגשה עם סלדה קרדאג' הטורקיה היא שלטה בקרב והכריעה אותו באיפון כחצי דקה לסיום. בקרב הבא שלה, פגשה הג'ודוקא הישראלית את קתרין קאמפוס מברזיל, ולמרות שפיגרה בשני יוקו, היא השיגה ווזארי לפני הסיום ובכך הבטיחה את מקומה בחצי הגמר. בשלב ארבע האחרונות, שלזינגר ניצחה ברזילאית נוספת, מריאנה סילבה, נראתה נפלא והשיגה איפון מדהים באמצע הקרב בדרך לגמר שם היא פגשה את סדבשורן. שלזינגר הייתה פעילה בקרב, אולם כשתי דקות לאחר תחילתו היריבה ממונגוליה ביצעה איפון, ניצחה וזכתה במדליית הזהב, בעוד ששלזינגר הסתפקה במקום השני.

ג'רבי ניצחה בסיבוב הראשון את יסיס בארטו מונצואלה ועשתה זאת באיפון שהגיע דקה וחצי בתוך הקרב. בשמינית הגמר פגשה ג'רבי את מריאנה לופז הארגנטינאית, וגם אותה היא ניצחה באיפון אחרי דקה וחצי נוספת של קרב. בשלב הבא פגשה ג'רבי את ריזלן זואק ממרוקו והשיגה איפון נוסף שקירב אותה למדליה בתחרות ואת המקום בחצי הגמר. בשלב הזה, ג'רבי הפסידה ליריבה ממונגוליה, מונחוזאיה סדבשורן והפסידה לה באיפון 1:57 דקות מתחילת הקרב. הקרב על מדליית הארד היה הקצר ביותר שלה היום, בו נכנעה תוך פחות מחצי דקה לראמילה יוסובובה מאזרבייג'אן, באיפון.

רוני שוורץ, שמתחרה במשקל של עד 48 ק"ג, נעצרה בתחרות ברבע הגמר, הגיעה לבית הניחומים בתקווה לסיים עם מדליית ארד, אך הפסידה בקרב על מדליית הארד לאקוס סומייה מטורקיה, שניצחה באיפון כבר אחרי 34 שניות. שוורץ פתחה את התחרות מול אנג'לה ווסלי האמריקאית, וניצחה אותה באיפון שהגיע 3:16 דקות בתוך הקרב. ברבע הגמר חיכתה לה לימה טצ'יאנה מברזיל, שניצחה אותה בניקוד עדיף עם שני ווזארי. בקרב הראשון בבית הניחומים ניצחה שוורץ את אדנה קארילו המקסיקנית ובזכות שני ווזארי היא עלתה לקרב נוסף על הארד, שכאמור הלך לטובת הטורקיה.

נציגה אחרת בתחרות (עד 52 ק"ג) היא שחר לוי, שסיימה את דרכה בשמינית הגמר. הישראלית נכנעה לאיינור סמאט הטורקיה והפסידה לה ביוקו. ביום ראשון ייכנסו למעגל התחרויות גם ליאור וילדיקאן (עד 70 ק"ג) ו-ויקטור פישמן (90 ק"ג).

עדכון ראשון 16:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully