וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מרוצים: "בחירת הזרים הייתה מהירה"

הירוקים שיוצאים לאוסטריה מרוצים מקבלת ההחלטות של שחר. אלישע לוי ייצא עם חמישה זרים, ללא מסיללה, ויבחן רק חלוצים

ניתוח הסגל של מכבי חיפה לעונה הקרובה
כל הדיווחים והחדשות על מכבי חיפה
צפו באוהדי מכבי חיפה חוגגים באימון הפתיחה

מכבי חיפה תצא מחר (ראשון) אחר הצהריים למחנה האימונים באוסטריה, עם אווירה מעט שונה ביחס לשנים האחרונות. "בשנתיים האחרונות יצאנו למחנה כשהצוות המקצועי עדיין חיפש זרים. לא מעט שחקנים התנדנדו והיה סימן שאלה גדול בנוגע לעונה הבאה", הסביר שחקן בקבוצה. "העונה הכל קרה מוקדם. בחירת הזרים הייתה מהירה. אלישע לא התמהמה. שחר החליט שמי שצריך ללכת, יילך עכשיו".

הקשר ישראל זגורי שקיבל לפני שבועיים הודעה על חזרתו לקבוצה קיבל היום חותמת סופית לכך שהוא בתוכניות של המאמן. זגורי ייצא למחנה האימונים ונראה כי העזיבה של ליאור רפאלוב, למרות שאינו משחק באותו תפקיד, רק הגבירה את הסיכויים שיישאר. גם ליעד אלמליח הצעיר יישאר בקבוצה, אם כי ייתכן מאוד שיושאל.

העזיבה הצפויה של פיטר מסיללה (לסטר הגישה הצעה רשמית, המשא ומתן מתקדם אך גם גנט וקבוצות מהולנד עדיין בתמונה), מאפשרת ללוי לצאת למחנה האימונים עם חמישה זרים בסגל: השוער בויאן שראנוב, הבלמים אנדריי פיליאבסקי ויוריצה בוליאט, הקשר סיידו יאיא והחלוץ ולדימיר דבאלישווילי. למחנה צפויים להגיע מספר חלוצים למבחנים, כששמם של בראדלי גרובלר ואוצ'ה נוופור עלה, ולפחות אחד מהם ינחת באוסטריה. בהתאם להתפתחויות, אלישע לוי יחליט אם לצרף זר על חשבון החלוץ הגיאורגי שלו. אמיר אדרי וסינטאיהו סלליך לא ייצאו למחנה.

חיפה תשחק מול ארבע יריבות חזקות במטרה להכניס את השחקנים לכושר משחק לקראת ההופעה מול בוראץ הבוסנית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות ב-13 ביולי בקרית אליעזר. ביום שני ישחקו הירוקים מול ראפיד בוקרשט, כעבור יומיים ומל שחטאר דונייצק ובשבת תשחק חיפה מול ויקטוריה פילזן הצ'כית. היריבה האחרונה של חיפה במסגרת מחנה האימונים תהיה דינמו בוקרשט. שלושה מתוך ארבעת המשחקים ישודרו בשידור ישיר בספורט1.

בלי קשר, בחיפה הודיעו כי הם קבעו את מספרי החולצות אותן ילבשו השחקנים החדשים של הקבוצה. דלה ימפולסקי יקבל את החולצה מספר 26, ליעד אלמליח את המספר 25, ישראל זגורי את המספר 23 ו-ויאם עמאשה יקבל את חולצתו של סלליך, המספר 14. הבלם החדש יוריצה בוליאט, שאמור היה לקבל את הספרה 5, יקבל את החולצה מספר 3 עם שובו של שי מימון הסובל משבר באחת מחוליות גבו. שראנוב יקבל את המספר 22 במקומו של אמיר אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully