וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו גאגו: "ברצלונה הטובה בהיסטוריה, הרבה מריאל"

הארגנטינאי שצפוי לעזוב את הבלאנקוס הפציץ: "הקהל של ריאל לא מוכן להודות בכך". דיווח: קאקה יעזוב אחרי החתמת ניימאר

את העונה הקרובה לא ברור אם פרננדו גאגו יזכה להעביר בריאל מדריד. הקשר שנרכש מבוקה ג'וניורס ב-2006 תמורת 20 מיליון יורו התקשה למצות בספרד את הפוטנציאל הענק אותו הראה, והגעתם של שחקנים כגון לסאנה דיארה וסמי חדירה, בצירוף לא מעט פציעות איתן נאלץ להתמודד בשנתיים האחרונות, הקשו עליו לתפוס מקום של קבע בהרכב. עזיבתו הצפויה ככל הנראה עומדת מאחורי הציטוטים המרעישים למדי שהעניק אמש (שישי) לרשת ESPN ארגנטינה.

"ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה. הרבה מעל ריאל מדריד, אבל האוהדים של ריאל פשוט לא רוצים להודות בכך", אמר הקשר וככל הנראה הפך את סיכוייו להימנות על הסגל של ז'וזה מוריניו לקראת העונה הבאה לנמוכים עוד יותר משהיו. בשבוע שעבר פורסם כי סוכנו של גאגו הודה כי ליברפול מביעה עניין בשחקן, זאת לאחר ששוחח עם צ'אבי אלונסו ואלברו ארבלואה, שהעלו בפניו את האפשרות לעבור לאנגליה. בעונה האחרונה שותף הקשר בארבעה משחקים בלבד במדים הלבנים של הבלאנקוס.

שחקן נוסף שעשוי שלא להמשיך בעונה הקרובה בסנטיאגו ברנבאו הוא קאקה, שעל פי דיווח ב"מארקה" הבוקר ממש לא נמצא בתוכניות של מוריניו. אם ניימאר אכן יחתום אצל סגנית האלופה הספרדית, קשר מילאן לשעבר ככל הנראה יימכר על מנת לכסות עלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully