וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחת הדראפט הגדולה של מינסוטה

דייויד קאן המושמץ בחר בסיבוב השני פורוורד קטארי מוכשר בשם טאנגוי אנג'ומבו. מאוחר יותר התברר כי הוא בכלל בן 26

מינסוטה בוודאי סיימה את דראפט 2011 מעודדת למדי. הטימברוולבס לקחו בבחירה השנייה את דריק וויליאמס המצוין ממכללת אריזונה, ולאחר מספר עסקאות על הבחירה ה-20 השיגו את בראד מילר הוותיק מיוסטון בצירוף בחירת דראפט עתידית נוספת. אלא שבתוך שלל הטריידים המזעריים שביצע הג'נרל מנג'ר של המועדון דייויד קאן, קיבלה מינסוטה בחירה נוספת, ממש בסוף הסיבוב השני - הבחירה ה-57 שהייתה במקור של דאלאס. קאן הימר על פורוורד קונגולזי בשם טאנגוי אנג'ומבו, שהראה המון פוטנציאל באליפות אסיה אחרונה בה שיחק עבור נבחרת קטאר.

אלא שכאן הסיפור מסתבך. יממה לאחר הדראפט, מסתבר שאנג'ומבו שיקר בנוגע לגילו ולשמו. כאשר הסקאוט של מינסוטה פיל פילו עקב אחריו, הוא ראה סמול פורוורד אתלטי בן 21 שיכול להתפתח לשחקן NBA מוצלח. היום (שבת) חשף מקים אתר 'דראפטאקספרס' ג'ונתן גבעוני, כי אנג'ומבו בכלל בן 26 (הגיל המקסימלי לבחירה בדראפט ה-NBA הוא 22) ושמו האמיתי הוא טאנגוי אלבן האריס אנג'ומבו.

כרגע עדיין לא ברור האם אנג'ומבו הערים על כל הליגה, או שמא מדובר באי-הבנה כלשהי, ועל כן גם ההשלכות עדיין לא ברורות. אגב, באתר של פיב"א לאליפות אסיה צוין בבירור כי השחקן בן 26, ולא בן 21. דבר אחד כן ברור: דייויד קאן, אחת הדמויות הנלעגות ביותר בליגה בשנים האחרונות, שוב מעורב בפאשלה לא קטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully