וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד מהלל את מילאן מצ'באן

כריס גרנט מאושר מהשגת שחקן מכבי ת"א בדראפט: "הוא אחד הפורוורדים הכי קשוחים שראיתי בחיי". קיירי אירווינג הוצג

עם הרבה מאוד חיוכים, התרגשות ותקוות לעתיד טוב יותר, הוצגו הלילה (בין שישי לשבת) קיירי אירווינג וטריסטן תומפסון בקליבלנד. צמד הרוקיז הצעירים, שנבחרו בבחירות 1 ו-4 בדראפט 2011 שנערך אמש, קיבלו מחמאות מכל עבר - בין אם מהמאמן ביירון סקוט, הג'נרל מנג'ר כריס גרנט, וכמובן שאביו של אירווינג, דרדריק, שאמר: "אתם מקבלים יהלום, ואני לא אומר את זה כי אני אבא שלו. יש לו עוד הילוך שאנשים עדיין לא ראו, הוא משהו מיוחד".

שחקני קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג, טריסטן תומפסון. Tony Dejak, AP
העתיד. אירווינג ותומפסון/AP, Tony Dejak

קיירי עצמו נשמע מאוד בטוח בעצמו ויודע בדיוק מה מצפים ממנו. "אני שם לעצמי רף ציפיות גבוה ומנסה להשיג יותר משאנשים מצפים ממני. כרגע אני מתרגש מההזדמנות להיות חלק מקליבלנד ולתרום כמה שאוכל", אמר רכז מכללת דיוק לשעבר, שאמור להתחרות עם בארון דייויס על תפקיד הרכז הפותח. "אני מקווה להיות אחד המנהיגים של הקבוצה, זו קבוצה צעירה ואני נרגש להיות חלק ממנה".

תומפסון, פאוור פורוורד שבחירתו במקום הרביעי הפתיעה לא מעט מומחי דראפט, שצפו לו בחירה מאוחרת יותר, היה נרגש גם כן. "האמת היא שהוא היה מדורג אפילו גבוה יותר ממקום רביעי אצלנו", הודה כריס גרנט, וביירון סקוט הוסיף וסיכם את הערב המשמח של הקאבס: "לפני הדראפט, חשבנו שאם נצליח להשיג את שני החבר'ה האלה במקומות 1 ו-4, זה יהיה הום-ראן עבורנו".

בחירה נוספת וכמובן פחות אטרקטיבית או מתוקשרת של קליבלנד בדראפט היתה אי שם בסיבוב השני, כאשר הקאבס הימרו על שחקן מכבי תל אביב מילאן מצ'באן עם הבחירה ה-54. "ראינו אותו במחנה של נייק לפני כמה שנים, והוא אחד הפאוור פורוורדים הכי קשוחים ורעים שראיתי בחיי. הוא פשוט קרע שם את כולם", אמר גרנט ושיבח את האופי של שחקנה הסרבי של סגנית אלופת אירופה.

מצ'באן אמור להישאר באירופה לפחות בעונה הקרובה, בין אם במכבי תל אביב או בקבוצה אחרת, ויגיע ל-NBA רק בעוד שנה או שנתיים. "הרגשנו שאנחנו יכולים לקחת אותו ולתת לו להתפתח באירופה עד נקודה מסוימת, ואז נביא אותו", הסביר גרנט. "אנחנו יודעים שהוא שחקן מהסוג שלנו, הוא עובד קשה. אם הוא ימשיך להשתפר, הוא יכול להיות אחד הגבוהים הטובים באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully