וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סיים את דרכו בוולפסבורג

לאחר עונה מלאת בעיות משמעת, חיכוכים וקנס של חצי מיליון יורו, הודיעו הזאבים על פרידה מהקשר, ששוקל חזרה לברזיל

הקשר הברזילאי דייגו שוחרר כצפוי מוולפסבורג אחרי עונה כושלת מלאת בעיות משמעת וחיכוכים עם המועדון והמאמן פליקס מגאת. רק השבוע קנסה וולפסבורג את דייגו ב-500 אלף יורו לאחר שהשחקן לא הופיע על דעת עצמו למשחק האחרון של העונה בהופנהיים (1:3) - משחק שהיה קריטי לזאבים במאבקי ההישרדות.

הפרידה הייתה עניין של זמן והערב (שישי) הודיעו שני הצדדים על סיום ההתקשרות: "דיברתי עם דייגו וברור שהמשך שיתוף הפעולה יהיה קשה. עדיף לשני הצדדים שניפרד". דייגו עצמו הוסיף: "תמיד הרגשתי נוח בוולפסבורג, אבל עשיתי טעות. אמצא את הפתרון הטוב ביותר יחד עם המועדון".

דייגו (26) חזר בקיץ 2010 לבונדסליגה אחרי עונה איומה ביובנטוס. וולפסבורג שילמה תמורתו 15 מיליון יורו, אבל השחקן לא הצליח להראות שמץ מיכולתו. לדייגו חוזה לשלוש שנים נוספות במועדון ובשלב זה הוא צפוי להתאמן בנפרד מחבריו עד שימצא קבוצה חדשה. בוולפסבורג מקווים שתימצא קבוצה שתסכים לשלם את שכרו של השחקן - כשבעה מיליון יורו בעונה.

הקשר עצמו לא שלל את האפשרות לחזור לברזיל ואישר כי הוא מנהל מגעים עם בוטפוגו. "אם אחזור לברזיל, זה יקרב אותי לנבחרת והכל נלקח בחשבון", אמר השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully