וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדור המרכזי": סיני מכחיש מעורבות באתרי הימורים

החשוד בפרשה הכחיש את מעורבותו בראיון לערוץ 2: "לא יודע מאיפה באה השמועה. ניצן שירזי? בסך הכל נתן לי טיפ"

פרשת 'הכדור המרכזי', כל ההתפתחויות

גל חצור ותומר סיני, בעלי הפועל פתח תקוה העומדים במרכזה של פרשת "הכדור המרכזי", התייחסו הערב (שישי) לחשדות נגדם בראיון לתכנית "אולפן שישי" בערוץ 2. "מעולם לא עסקתי באתרי הימורים", אמר סיני. "מדובר בשמועה שרובצת עליי ואני לא יודע מאיפה היא באה. זה מדהים, לבוא ולהגיד משהו על אדם שהוא בכלל לא נכון".

סיני שוחרר הבוקר למעצר בית לאחר שעומת עם מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי. בידי המשטרה יש כנראה הקלטה או תיעוד לשיחה שנערכה בין סיני לשירזי במהלך העונה. סיני התייחס לכך ואמר: "זה פשוט מצחיק. דיברתי עם שירזי והוא נתן לי בסך הכל טיפ למשחק שלנו מול הפועל אשקלון ופתאום אנחנו חשודים. בהקלטה זה קצת נשמע אחרת, כל בן אדם של כדורגל יבין שהוא נותן לי טיפ ותו לא".

סיני דיבר גם על החשדות לפיהן ביקש שישובצו שופטים ספציפיים למשחקי הקבוצה: "לא ביקשתי שופט ספציפי, אני יכול לומר רק שבמשחקים קריטיים זה נורמלי שאתה כבעל קבוצה מבקש ששופט מסויים לא ישפוט אותך. אתה יכול לבקש 10 פעמים ואף אחד לא יקשיב לך. זה חלק מהכדורגל".

חצור שוחרר כבר ביום חמישי למעצר בית. בנוסף למעורבתו לכאורה בעניין הטיית המשחקים ומתן שוחד לשופטים, חוקרת המשטרה חשד לפיו חצור נסחט על ידי המאמן יובל נעים ובן כהן, שנעצרו ושוחררו למעצר בית. חצור מכחיש: "אני מכיר את בן כהן מילדות ובגלל זה לא יכול לסחוט אותי, גם אם הוא רוצה, מבחינת רגשית. לצורך העניין בן כהן לא דיבר מילה בכל הפגישה, אז אני לא מבין איפה יש כאן סחיטה?"

חצור המשיך: "לא הרגשתי נוח כי כשיש אדם רלוונטי בפגישה לא חשוב מי הוא זה לא כיף ולא נעים. אם הייתי מרגיש נסחט או מאויים הייתי פונה מיד למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully