וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תשחק במוקדמות היורוקאפ

24.6.2011 / 16:14

במועדון החליטו סופית להשתתף במפעל. למרות רצונו של עודד קטש, ג'ייסון ריץ' ישוחרר. פערים גדולים מאוד עם אלישי כדיר

הפועל ירושלים הודיעה היום (שישי) כי תשתתף במוקדמות היורוקאפ בעונה הקרובה. הגרלת המוקדמות תיערך ב-7 ביולי בברצלונה ומשחקי המוקדמות יתקיימו ב-27 בספטמבר וב-4 באוקטובר. ירושלים תנסה לשחזר את הישג העונה שעברה ולהעפיל לשלב הבתים, אך אם תפסיד תשחק הקבוצה ביורוצ'אלנג'. כזכור, בעונה שעברה הודחה ירושלים כבר בשלב הבתים של היורוקאפ.

למרות שבשיחות פנימיות הבהיר המאמן עוד קטש כי הוא רוצה את גייסון ריץ' בקבוצה בעונה הבאה, הפועל ירושלים תודיע בשבוע הבא באופן רשמי לשחקן כי הוא אינו ממשיך בשורותיה. קטשגם רצה שדיון דאוול ימשיך, אולם ההנהלה החליטה לשחררו. דאוול מועמד לחזק את מ.כ הבקעה.

בירושלים מעוניינים להשאיר את יוגב אוחיון ואת יובל נעימי וממשיכים בשיחות עמם. עוזר המאמן דרור כהן על סף סיכום בירושלים, כאשר בין הצדדים נותרו פערים קטנים בלבד שלא אמורים למנוע את החתמתו לעונה נוספת.

בקבוצה מעוניינים להחתים את אלישי כדיר לשנתיים, אולם חוזהו הגבוה במכבי תל אביב - 300 אלף דולר לעונה - מונע בינתיים את המהלך. בירושלים מציעים לשחקן כ- 150 אלף דולר נטו לעונה. על אף רצונו של כדיר לשוב ולשחק תחת קטש, קשה להאמין כי כדיר יוותר על הסכומים הגבוהים אותם הוא מרוויח. יורם מנחם, מאמן הכושר של הקבוצה בעונה הנוכחית, עזב ומונה למאמן הכושר הראשי של נבחרות איגוד הכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully