וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ הבקעה מעוניינת בדיון דאוול וניר כהן

24.6.2011 / 15:33

אחרי החתמתו של שמוליק ברנר, רוצה העולה החדשה לצרף את הפורוורד ששוחרר מהפועל ירושלים ואת הסנטר של הפועל חולון

במ.כ הבקעה, העולה החדשה לליגת העל, מראים סימנים של בניית קבוצה חזקה לקראת העונה הבאה, ולאחר שהחתימו אתמול (חמישי) את שמוליק ברנר, סימנו בקבוצה עוד שני שחקנים לחיזוק – דיון דאוול, שחקנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה, שבקבוצה החליטו לא להאריך את חוזהו, וניר כהן, שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה. מלבד ברנר חתומים בקבוצה לעונה הבאה גם איתי גרינבוים, איתי לב, יחזקאל סקוורר ופול דילייני.

דאוול (26, 2.00), בו מעוניינת גם מכבי חיפה, הוא בוגר מכללת יוסטון משנת 2008. את עונתו הראשונה בבוגרים פתח במונס הבלגית, אך אחרי חצי עונה חתם בגלבוע/גליל, שם הרשים וזכה לחוזה לעונה נוספת. בעונת 2009/10 היה חלק מסגל הקבוצה שזכתה באליפות תוך כדי שהוא רושם 8.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה עבר ביחד עם עודד קטש להפועל ירושלים, ורשם ב-31 משחקי ליגה, 7.6 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כהן (30, 2.02), גדל בקריות ושיחק בקבוצת הנוער של קרית ביאליק, לא הצליח לקנות את מקומו בליגת העל בתחילת שנות ה-2000 ויצא למכללות בארצות הברית. אחרי שנתיים בג'וניור קולג' הגיע כהן לסן דייגו כשבעונתו האחרונה רושם 11.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בעונת 2007/8 חזר לישראל, לעירוני רמת גן, והוביל אותה לעונה מצוינת תוך כדי שהוא נבחר לתגלית העונה. כהן המשיך לחוזה גדול בגלבוע/גליל, אך פציעה מנעה את התקדמותו ובעונה לאחר מכן ירד עם הפועל עפולה ללאומית. העונה שיחק בהפועל חולון ורשם 7.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully