וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: אשלי יאנג חתם רשמית

שחקן אסטון וילה עבר את הבדיקות הרפואיות ונרכש תמורת 16 מיליון ליש"ט: "לא הייתי יכול לוותר על ההזדמנות הזאת"

אחרי שסיכם את תנאיו בקבוצה כבר לפני שבועיים, אשלי יאנג הפך היום (חמישי) רשמית לשחקן מנצ'סטר יונייטד. הקיצוני המהיר של אסטון וילה נרכש על ידי האלופה ב-16 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לחמש שנים. המועדון אישר כי יאנג בן ה-25 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והפך לשחקן הרכש השני של אלכס פרגוסון בפגרה, אחרי צירופו של הבלם הצעיר פיל ג'ונס.

"לבוא ולשחק באחד המועדונים הגדולים בעולם זו הזדמנות שלא הייתי יכול לוותר עליה", אמר יאנג המאושר אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות. "אני מקווה להיות חלק מההיסטוריה של הקבוצה ולעזור לה לזכות באליפות ה-20, חלמתי על ההזדמנות הזאת מאז שהייתי ילד ואני מקווה שכעת אקח אותה בשתי ידיים".

אל יאנג וג'ונס עשוי להצטרף גם שוער הנבחרת הצעירה של ספרד, דויד די חאה, שבמנצ'סטר יונייטד מקווים להשלים את העברתו מאתלטיקו מדריד ב-1 ביולי, מועד פתיחת ההעברות הבינלאומי. יונייטד הקדימה במירוץ אחר יאנג את ליברפול, שחשקה גם היא בשחקן שערך את הבכורה שלו בליגה במדי ווטפורד בגיל 18 ונרכש על ידי אסטון וילה תמורת 9.75 מיליון ליש"ט.

מייקל אואן, שימשיך עונה נוספת עם השדים האדומים, כבר הספיק להלל את חברו החדש לקבוצה. "ראיתי אותו עובר את הבדיקות, אני חושב שהוא יהיה החתמה נהדרת", צייץ החלוץ בטוויטר. אחרי שכבש שני שערי בכורה העונה במדי נבחרת אנגליה, ינסה כעת יאנג להפוך לשחקן משמעותי גם בשורות האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully