וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הראל וטביב ימשיכו בגישור ביום שני

צמד הבעלים ניסו למצוא פתרון לפני ההליך המשפטי, יערכו פגישה נוספת בשבוע הבא. שי אבוטבול חזר לאימוני הקבוצה

קשר הפועל תל אביב שי אבוטבול יחזור היום (חמישי) לאימוני הקבוצה לאחר שהחרים את שני האימונים הראשונים של הקבוצה העונה, עקב דרישה לשדרוג שכרו. אבוטבול עשה צעד זה כיוון שלטענתו במשך שלושה חודשים נדחה שוב ושוב על ידי אחד מהבעלים של המועדון אלי טביב לשבת ולדון בגובה שדרוג השכר.

בעצת עורך דינו לפני יומיים החליט אבוטבול להחרים את האימונים אך לאחר שאמש שוחח הקשר עם המאמן דרור קשטן שדרש ממנו לשוב לאימונים ואם לא יעשה כך ייפגע מקצועית, התרצה. מה עוד שהביא את אבוטבול להשתכנע היה השיחה שערך הקשר עם נציגו של טביב, דורון אוסידון, כאשר השניים הגיעו להבנות שהשחקן ישוב קודם לאימונים, יעבור את הבדיקות הרפואיות ואז ידונו הצדדים לגבי שכרו.

בכל מקרה, שני הצדדים מעוניינים להמשיך את ההתקשרות ןאם לא יחול שינוי דרמטי, נראה כי בסופו של דבר ישודרג שכרו של אבוטבול אם כי במעט ולא כפי שדרש בתחילה.

מעבר לזאת, היום נפגשו אלי טביב והבעלים השני של המועדון מוני הראל, בניסיון גישור אצל השופט בדימוס דן ארבל, ויעשו זאת שוב גם ביום שני, אז יחזור טביב מחו"ל. כידוע, להליך אין תוקף משפטי מחייב אך שני הצדדים ניסו לגשר על הפערים למרות שהסיכויים שאכן ייצא מהליך זה בעלים אחד ויחיד להפועל תל אביב הוא נמוך. בכל אופן, הליך מעין זה יכול להוות אינדקציה ראשונה למה אמור לקרות בעתיד ואיזה צד מחזיק בטענות משפטיות חזקות יותר לגבי הבעלות.

בלי קשר, ניר ענבר התמנה על ידי טביב למנכ"ל הקבוצה אחרי שקיבל הצעה מאחד הבעלים. ענבר (31) סייע במהלך העונה הקודמת בהעברת משחקי ליגת האלופות מאיצטדיון רמת גן לבלומפילד. "זהו יום גדול מבחינתי והגשמת חלום עבורי", אמר ענבר, שייכנס לתפקיד ב-1/7. "כמי שעבד עבור המועדון והאוהדים המסורים להבאת משחקי הצ'מפיונס לבלומפילד אני מאמין שלא ירחק היום ונוכל לשחזר את ההצלחה של העונה הזאת בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully