וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט ינסה לגשר בין אלי טביב למוני הראל

שני בעלי הפועל תל אביב ינסו לפתור את המחלוקות ב-23 בחודש כדי להימנע מלהגיע לדיון בבית המשפט. לובוס מתקרב

האם סוף סוף מסתמן פתרון למחלוקת בין מוני הראל ואלי טביב? לוואלה! ספורט נודע שהשניים ייפגשו ב-23 בחודש לפגישת גישור אצל השופט בדימוס דן ארבל, אחרי שבימים האחרונים קיימו השניים מגעים לסיום הסכסוך ביניהם במרכזה הויכוח מי יהיה הבעלים של הפועל תל אביב. נראה שהגישור הוא הפתרון המועדף על שני הצדדים על מנת להימנע מלהגיע לבית המשפט, כשדיון ראשון בנושא נקבע ל-28 בחודש.

כזכור, טביב והראל ניסו להיפרד כבר לפני כחודש באמצעות הליך הבמבי, אך למרות שטביב קיבל את הצעתו של הראל לקנות את הקבוצה בגובה של שישה מיליון שקל והחליט לרכוש את המועדון באותו סכום, ואף הוסיף צ'ק עם הסכום לפקודת עורך דינו של הראל, המועדון עדיין לא עבר לידיו, לאור טענותיו של הראל שטביב הפר את הליך הבמבי. הסיבה לכך היא שהכסף לא ניתן במזומן לפרעון מיידי, ולכן ההליך נותר תקוע.

הדברים הללו התגלגלו עד לבית המשפט, וכאמור ב-28 בחודש היה אמור להתקיים הדיון הראשון בעניין, אך קודם לכן ינסו הצדדים להגיע לפשרה תחת גישור.

אבל בינתיים הבלאגן ממשיך לחגוג, ובנוסף לשלל הצרות, כרגע קיימת בעיה נוספת בהכנות, כיוון שהראל מעכב את חתימתו על חוזהו של דרור קשטן. הסיבה הרשמית לכך היא שקיימות מספר מחלוקות בין הסיכום עמו הגיע המאמן עם טביב לבין זה שדורש הראל לגבי כמה סעיפים בחוזה.

כרגע בהפועל תל אביב מאמינים שהראל לא ייעכב את חתימתו יותר ממספר ימים, ובסופו של דבר קשטן יהפוך רשמית למאמן הקבוצה עד תחילת האימונים בשבוע הבא, אך מצד שני יש במועדון החוששים שהמלחמה בין הראל לטביב עשויה לטרפד גם את המהלך הזה, למרות שמינויו של קשטן היה מקובל על שני הצדדים. בסביבתו של הראל דוחים את הטענות, ומתעקשים שהוא עדיין לא חתם רק משום שהחוזה טרם הגיע לידיו.

בעניין שחקני החיזוק, נדמה שדלה איינוגבה ירד מהפרק. הצ'יליאני אדוארדו לובוס הוא המועמד המוביל להצטרף, ועוד היום עשוי השוער בן ה-30 לסכם את תנאיו, ולהפוך להחתמה המשמעותית הראשונה של האדומים הקיץ. כזכור, השחקן היחיד שסיכם בקבוצה הוא מחמוד עבאס, ומעבר לכך לא מתנהלים מגעים רציניים עם קבוצות אחרות בנוגע לשחקני רכש, פרט להצעה שדחתה מכבי פתח תקוה עבור עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully