וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "מקווה שימצו את הדין אם נעשו דברים לא כשרים"

פרשת "הכדור המרכזי": קפטן הפועל פתח תקוה התייחס להתגלגלות החקירה, והודה: "לא נעים להיות חלק מהקבוצה כיום"

פרשת הכדור המרכזי - סיקור מיוחד

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל פתח תקוה על רקע חקירת המשטרה שמתנהלת בפרשת "הכדור המרכזי". מנכ"ל הקבוצה, אפי צפריר, התראיין היום (חמישי) בגלי צה"ל והתייחס להתפתחויות האחרונות.

"הכל נמצא במסגרת של חשדות ואין דברים ממשיים", אמר צפריר. "גם אני שמעתי על זה שהפועל פתח תקוה כן בסדר ולא בסדר, וכך גם לגבי קבוצות אחרות. הכל נמצא במסגרת של חשדות ודברים שאינם ממשיים. עד שלא יוגשו כתבי אישום, הכל נמצא בחקירות, ונראה לי שדברים יצאו קצת מפרופורציות". צפריר השמיע ביקורת גם על הסיקור התקשורתי של הפרשה, ואמר: "אבי לוזון הוזמן לחקירה בעקבות העובדה שהיה מידע מודיעיני, וכבר היום הוא מרוח על כותרות העיתונים".

גם קפטן הפועל פתח תקוה, גל כהן, התייחס לחשדות בדבר הטיית משחקים, ואמר: "זה לא נעים להיות חלק מהפועל פתח תקוה היום. העתיד לא נראה טוב, אבל אנחנו השחקנים מקווים שאיכשהו יגייסו תקציבים ויעמידו קבוצה ראויה. מעולם לא חווייתי תקופה כזו, אבל הפועל פתח תקוה זה מועדון עם מסורת ועם קהל. אולי עם כל הפרשה הזו זה ייקח את פתח תקוה למקום טוב יותר".

כהן מאמין שהצדק בפרשה ייעשה: "אני מקווה שימצו את הדין עם כל מי שעשה דבר לא כשר". על המשחק מול הפועל חיפה שהסתיים ב-2:3 במחזור ה-30, אמר כהן: "ניסינו לנצח את המשחק ואני אישית לא הרגשתי שחברים שלי לא מתאמצים. התייחסתי לזה כרגיל כמשחק ספורטיבי. אני אהיה בהלם אם יתברר משהו אחר". על מה שידעו השחקנים בדבר היחסים בין תומר סיני ליובל נעים, אמר כהן: "ידענו שיש מתיחות בין יובל לתומר, אבל הקבוצה הייתה בפורמה טובה, ואנחנו השחקנים לא מתעסקים בזה, ואין לנו שום יכולת לדעת מה קורה שם. אני אשמח שכל הפרשה הזו תעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully