וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד הוצג במאיורקה: "אוכיח מדוע בחרו בי"

החלוץ הישראלי עבר בדיקות רפואיות, חתם לשלוש שנים ואמר: "אתן הכל למען הקבוצה". סרה פרר: "היה קשה להחתימו"

קובי אליהו

צפו בתומר חמד זמן קצר לפני ההמראה למאיורקה

חלוץ מכבי חיפה בעונה החולפת ונבחרת ישראל תומר חמד טס הלילה (בין רביעי לחמישי) למאיורקה, ספרד, כדי להצטרף לקבוצה הספרדית. חמד עבר היום את הבדיקות הרפואיות במתחם האימונים של מאיורקה, נפגש עם סגן הנשיא לורנסו סרה פרר איתו חתם על חוזה לשלוש שנים והוצג בחדר התקשורת של המועדון.

"אני מאוד שמח ורוצה להראות לכולם מדוע מאיורקה בחרה להחתים אותי", אמר חמד עם הצגתו לעיתונאים. "אני אוהב לעבוד עבור הקבוצה ואתן הכל למען מאיורקה. אני יודע שהגעתי למועדון קשה ואצטרך לעבוד כדי לתפוס מקום בהרכב".

סגן הנשיא לורנסו סרה פרר: "היה קשה מאוד להחתים את תומר חמד. היו לו הצעות ממועדונים אחרים, אבל בסופו של דבר הביע את רצונו לשחק עבור מאיורקה ובליגה הספרדית".

חמד, שנפרד אמש מחבריו במכבי חיפה, אמר לפני שהמריא ליעד הבא שלו בקריירה: "היתה לי דילמה לא קלה. התנהל משא ומתן עם גלזגו ריינג'רס שעקבה אחרי תקופה ארוכה. גם מאיורקה התעניינה בי, אבל העדפתי בסופו של דבר את ההצעה שלה כי המקום משך אותי יותר, עכשיו אני צריך להוכיח את מקומי שם.

"עשיתי הכל במכבי חיפה כדי להשיג במקום בהרכב", הוסיף החלוץ, "אך לא האמנתי שאגיע לבסוף לליגה הספרדית. הייתה לי התלבטות אם להישאר בחיפה ולהגשים את חלום ליגת האלופות, אבל כשמגיעה הצעה מקבוצה כמו מאיורקה אי אפשר לוותר עליה".

על ההתאקלמות הצפויה בעיר ובקבוצה, אמר חמד: "דודו אוואט יעזור לי. זה מאוד עוזר שיש ישראלי בקבוצה חדשה בחו"ל".

(עדכון ראשון: 8:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully