וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנבחרות צעירות: ספרד ושוויץ בגמר

שער דרמטי של אדריאן שלח את המשחק להארכה בסיומה גברו הספרדים 1:3 על בלארוס. שוויץ בגמר אחרי 0:1 מול צ'כיה

נבחרת ספרד העפילה הערב (רביעי) לגמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות אחרי ניצחון 1:3 על בלארוס בתום 120 דקות. במשחק הגמר שיתקיים ביום שבת (21:45) תפגוש ספרד את שוויץ, שגברה 0:1 על צ'כיה לאחר הארכה. הספרדים יחפשו לזכות בפעם השלישית באליפות (אחרי הזכיות ב-1986 ו-1998) והשוויצרים יחפשו זכייה היסטורית. השתיים גם הבטיחו את ההשתתפות בטורניר הכדורגל באולימפיאדה בעוד המנצחת בין בלארוס וצ'כיה בקרב על המקום השלישי תעפיל גם היא ללונדון 2012.

ספרד הרשימה מאוד בשלב הראשון, אבל הייתה קרובה דקה אחת מהדחה מפתיעה. בדקה ה-38 העלה אנדריי וראנקוב את הבלארוסים ליתרון בבעיטת מספרת. אלא שהמפציץ אדריאן, מי שכבש שלושה שערים עד כה בטורניר, היה שם כדי להציל את הנבחרת עם שוויון דרמטי בדקה ה-89 אחרי בישול של ג'פרן.

ההארכה התנהלה בשליטה מוחלטת של הספרדים. אדריאן השלים צמד בדקה ה-105 ושבע דקות לסיום חתם ג'פרן בשער מרהיב בבעיטה ממרחק.

שוויץ, כאמור, תהיה היריבה בגמר. הנבחרת של פיירלואיג'י טאמי, שסיימה את השלב הראשון במאזן מושלם, ממשיכה לדהור והיא עדיין לא ספגה שער באליפות. 90 הדקות הסתיימו ללא שערים והצ'כים כבר פנטזו על דו קרב פנדלים. אלא שבדקה ה-114 מבצע אישי נאה של אדמיר מחמדי הסתיים בבעיטה יפהפה ממרחק לפינה הרחוקה ששלחה את שוויץ הצעירה לגמר אליפות אירופה בפעם הראשונה בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully