וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאמני הפועל חולון" יורדים מרעיון רכישת הקבוצה

22.6.2011 / 17:07

לאחר שקבוצת הניהול הנוכחית סירבה להצעה חדשה לרכוש את הקבוצה, החליטו קבוצת אנשי העסקים לסגת סופית מהרעיון

קבוצת "נאמני הפועל חולון" הודיעה הערב (רביעי) כי החליטה לסגת מהצעתה לקנות את הקבוצה או לחבור לקבוצת הניהול הנוכחית בניהולו של היו"ר חגי שבתאי. לטענת נאמני הפועל חולון, קבוצת בה חברים כ-30 אנשי עסקים ביניהם מיקי דורסמן, גיא בלושינסקי ומשה ישעיה, סירבה קבוצת הניהול הנוכחית להצעה האחרונה שכללה כיסוי כמעט מושלם של הגרעון של הקבוצה, לעומת השקעה מינימלית של ראשי הקבוצה.

גיא בלושינסקי, יו"ר קבוצת נאמני הפועל חולון אמר בתגובה: "למרות פרסומים שונים, לא נשקול להקים קבוצה חדשה ואנחנו מאחלים להנהלת הפועל חולון הנוכחית בהצלחה. אנחנו אוהדי הקבוצה ונשתדל לעזור לקבוצת הניהול הקיימת מבחוץ". חבר הנהלת הפועל חולון אמיר מזרחי הוסיף: "הפועל חולון תסיים בימים הקרובים את חיסול החובות מהעונה הקודמת, ותתמקד בבניית קבוצה אטרקטיבית לעונה הבאה. בשל יחסינו הטובים עם החבר'ה מנאמני הפועל חולון אנחנו נשמח מאוד אם הם יוכלו לעזור לנו ולשתף איתנו פעולה בהבאת ספונסרים ומכירת מנויים. נשמח רב לצרף כמה מהם להנהלה".

לטענת נאמני הפועל חולון הודעתם הינה סופית ואין בכוונתם להיכנס בשנית למגעים על הצטרפותם לקבוצה. בתוך כך מתקיימים שיחות בין קבוצת הניהול הנוכחית של הקבוצה לבין עיריית חולון על הגדלת התמיכה העירונית, כשהבקשה היא שהתקצוב העירוני יגדל לכ-2 מיליון שקלים, מה שיקל על קבוצת הניהול להעמיד את הקבוצה לעונה הבאה. על פי טענת נאמני הפועל חולון הגירעון של הקבוצה בשלב זה עומד על כ-1.5 מיליון שקלים.

"קבוצת הניהול התחייבה להעמיד קבוצה של 5.5 מיליון שקלים ל-3 שנים הבאות ללא חובות והלוואות לשנים הבאות, ברגע שקבוצת הניהול הנוכחית דחתה את ההצעה הזאת אנו רואים בהם כמחוייבים להעמיד קבוצה בסדר גודל של קבוצת הניהול שהובטחה", מסר גלעד קטן, מאוהדי הקבוצה בהודעה שהוצאה לתקשורת. "במידה ולא תהיה קבוצה ראויה בהפועל חולון בעונה הקרובה, חגי שבתאי יעקב הרן, אמיר מזרחי ועדי שטדלר (ראשי קבוצת הניהול הנוכחיים, א.ש) יכולים לצפות ל-40 מנויים ול-120 אוהדים במשחק. לא נתמוך בהם עונה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully