וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דודי סלע הודח בסיבוב השני

הרצף של הישראלי נעצר אחרי 16 ניצחונות עם הפסד 7:6 (3), 6:4, 7:5 לז'יל סימון. סלע: "מאכזב, אבל הוא שיחק טוב יותר"

זה לקח כמעט שלושה חודשים מאז הפסיד בסיבוב הראשון של טורניר בלגרד למישה זברב, תקופה בה זכה בשלושה טורנירים מסבב הצ'לנג'ר, אבל הערב (רביעי) דודי סלע ספג הפסד ראשון לאחר 16 ניצחונות רצופים. הישראלי נתקל במשוכה הרבה יותר גבוהה ממה שפגש בחודשים האחרונים, בדמותו של ז'יל סימון הצרפתי המדורג במקום ה-16 בעולם. סלע, המדורג במקום ה-84 בעולם, הפסיד לו 7:6 (3), 6:4, 7:5 לסימון בסיבוב השני של טורניר ווימבלדון.

טניסאי ישראלי דודי סלע בטורניר ווימבלדון. AP
סימון כבר היה מכשול גבוה בשבילו. סלע/AP

לאחר המשחק, התראיין סלע ל'חדשות הספורט' ואמר: "זה מאוד מאכזב להפסיד בסיבוב השני. היום שיחקתי פחות טוב מאשר בשבועיים האחרונים". על המשחק עצמו אמר הטניסאי הישראלי: "גם במערכה הראשונה וגם בשנייה הובלתי, אך לא ניצלתי את זה. סימון שיחק יותר טוב ממני וחבל". סלע יתנחם ב-20,125 ליש"ט ו-45 נקודות דירוג. אגב, סימון יפגוש בשלב הבא את המנצח בין חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (24) לאוליבייה רוחוס הבלגי.

סלע יכול לצאת בסך הכל מעודד. אחרי שקיבל כרטיס חופשי לטורניר בשל ההישגים שלו בסבב הצ'לנג'ר, הצליח הישראלי לעבור סיבוב לאחר 4:6, 1:6, 4:6 מרשים מול פדריקו גיל וגם בסך הכל לעמוד בכבוד מול שחקן בכיר ממנו בהרבה כמו סימון. סלע יכול לצאת ברושם מורם לקראת עונת המגרשים הקשים בארצות הברית, עליהם רשם בעבר הישגים מצוינים. ז'יל סימון הוא עדיין מעט מעל הרמה שלו. הישראלי בן ה-26 יכול להסתכל על הזכיות בבוסאן, פרגנה ונוטינגהאם ולשאוב הרבה עידוד לקראת ההמשך.

סלע בסך הכל פתח גם את המשחק היום לא רע בכלל והצליח לגרור את הצרפתי לשובר שוויון במערכה הראשונה, אך שם סימון המצוין גילה עליונות וניצח 3:7. בכל אחת משתי המערכות הבאות הצליח הצרפתי להשיג שתי שבירות, לשמור על ההגשות שלו ולנצח בשתיהן 4:6, 5:7 בדרך לסיבוב השלישי. סימון, שדורג בשיאו במקום השישי בעולם ונחשב לאחד הבולטים בדור טניסאים מוכשר במיוחד שגדל בצרפת, ממשיך הלאה.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

שני הטניסאים פתחו טוב ושמרו די בקלות על ההגשות שלהם עד למצב של 2:2. בשלב הזה הצליח דודי סלע להשיג שבירה חלקה ועלה ל-2:3, כשז'יל סימון מבצע לא פחות מ-8 טעויות לא מחויבות. הצרפתי שבר בחזרה והשווה ל-3:3. סימון שמר על ההגשה שלו ועלה ל-3:4. השניים שמרו על ההגשות שלהם והמשחק הלך לשובר שוויון, שם סימון ניצח בקלות 3:7 וזכה במערכה עם 6:7.

מערכה שנייה

סלע פתח טוב את המערכה השנייה ובעזרת שבירה עלה ל-0:2 מהיר. במשחקון הבא הישראלי פיגר כבר 40:0, חזר, אך בסופו של דבר נשבר וזה 2:2. סלע שמר על ההגשה שלו וזה 2:3. הצרפתי הצליח להגן על ההגשה שלו ולשבור את סלע אחרי משחקון צמוד וזה 3:4 לו. השניים שמרו על ההגשות עד סוף המערכה ובסיומה זה 4:6 לצרפתי.

מערכה שלישית

במערכה השלישית הצליח הצרפתי להשיג שבירה מוקדמת ועלה כבר ל-4:5 כשההגשות אצלו. סימון הוביל כבר 15:30 במשחקון הזה, אך סלע הצליח בשלב הזה לזכות בשלוש נקודות רצופות ולאזן ל-5:5. דווקא בשלב הזה הצליח הצרפתי המצוין להוכיח למה הוא בטופ 20 לאורך כל כך הרבה זמן, כששבר מיד, שמר על ההגשה שלו וזכה במערכה עם 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully