וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ג'ארד מינץ מועמד, גור אריה ממשיך

22.6.2011 / 12:14

הפורוורד היהודי-אמריקאי (23, 2.05 מ') שהוזכר כמועמד לחיפה נמצא על הכוונת. הסנטר הצעיר האריך את חוזהו בשנתיים

אחרי עונת בכורה מצויינת בליגת העל, מצפה העולה החדשה מכבי אשדוד לעונה שנייה טובה לא פחות ובקבוצה עושים מאמצים על מנת להתחזק לקראת העונה הבאה. אחד השמות שבאשדוד בוחנים בימים האחרונים הוא של הפורוורד היהודי-קנדי ג'ארד מינץ, שהתאמן בימים האחרונים בניו יורק לקראת דראפט ה-NBA והוזכר גם כמועמד למכבי חיפה. באשדוד מודעים למצוקת הגבוהים הישראלים בשוק, ומינץ נחשב בשלב זה כאחד המועמדים הבולטים לחיזוק בקבוצה.

מינץ (2.05, 23), יליד טורונטו, הוא בן להורים קנדים. לאחר שסיים את התיכון התקבל למכללת לאפייט מליגת הפטריוט, ובשנתיים האחרונות הוביל את המכללה לגמר הטורניר של הליגה. אחרי שנה ראשונה במכללה בה לא הרשים, החל מינץ להתפתח מהשנה השנייה ובשנתיים האחרונות הראה יכולת טובה שכוללת קליעה טובה מאוד מחצי מרחק לשחקן בגודל שלו. בעונתו האחרונה בלאפייט רשם מינץ 15.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

גור אריה האריך חוזהו בשנתיים

מכבי אשדוד הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של דניאל גור אריה (2.0 מטר, 24) לשתי עונות. גור אריה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, מצטרף לארבעה שחקנים נוספים שכבר הוחתמו לקראת העונה הבאה: מאיר טפירו, ראמל בראדלי, ג'וש קרטר וג'וש דאנקן, וכן למאמן עופר ברקוביץ', שממשיך במועדון.

מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד, עו"ד שי האוזמן, אמר: "דניאל גור אריה מגלם באופיו את הנחישות, הקשיחות והמחויבות שאנחנו מצפים לקבל מהשחקנים שלנו. גורא הפך להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת מכבי אשדוד, כאשר אנחנו משוכנעים שבמהלך השנים הקרובות תרומתו המקצועית לקבוצה רק תלך ותגדל. יש לנו ציפיות גדולות ממנו והדברים תלויים בעיקר בו. אנחנו גאים לומר שבמכבי אשדוד משחקים רק שחקנים שרוצים לשחק בשורותיה. 'גורא' הוא דוגמא מובהקת לשחקן שרוצה לשחק באשדוד, למרות האפשרויות האחרות שעמדו בפניו".

גור אריה גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ממנה גם הגיע לכל הנבחרות הצעירות של ישראל. עם סיום גיל הנוער הוא החליט לרדת לליגה השנייה, שם שיחק תחילה בראש העין ולאחר מכן שנתיים נוספות בהוד השרון. לפני שלוש שנים חתם גור אריה לראשונה בליגת העל במדי עירוני נהריה, איתה הגיע לחצי גמר גביע המדינה. אחרי עונה נוספת בנהריה, במהלכה לא זכה לפרוץ, ניסה את מזלו במכבי אשדוד, במדיה רשם בעונה שעברה ב-25 משחקים בהם שותף 0.8 נקודות, 1.9 ריבאונדים ב-10.2 דקות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully