וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר כועסים: "רק התקשורת עושה מזה רעש"

22.6.2011 / 11:39

אחרי פרסום הסרטון שבו נראים ילדים לומדים שירים גזעניים, אוהדים רבים לא מסכימים עם המעשה אבל כועסים על התקשורת

צילום מסך

צפו בקטע שבו ילדים לומדים שירים גזעניים

לכל החדשות על בית"ר ירושלים

אוהדי בית"ר ירושלים לא אהבו את הסרטון בו נראו מספר ילדים שרים שירים גזעניים ועומדים בראש מקהלת קהל באימון הבכורה של הקבוצה השבוע. יחד עם זאת, רובם הגדול של אוהדי בית"ר ירושלים זועמים על אופן הצגת הסרטון וטענו שבכל הקשור לבית"ר ירושלים, הדברים נעשים בצורה מגמתית כשבתקשורת מנצלים כל אפשרות להציג את אוהדי בית"ר באור אלים וגזעני והופכים את התדמית של אוהדי בית"ר לבעייתית ושלילית. הנה יגוון תגובות של אוהדים מהפורומים השונים בנוגע לסרטון. יש תומכים, ישנם מתנגדים ויש שחושבים שזה סתם טיפשי. בכל מקרה, רוב רובם של האוהדים חושבים שאוהדי בית"ר מקופחים ומוצגים באור שלילי בצורה מגמתית.

התומכים

האוהד כוכב צהוב אמר: "אני לא מבין על מה כל הרעש. משהו חדש כאן? לא. הזהות שלנו כאוהדים השתנתה וראו כאן משהו שלא קודם? לא. גם איציק קורנפיין בשיחות עימו לא ביקש שאנשים ישתנו אלא ביקש שבמשחקים הדברים האלה לא יהיו והדרך היחידה שלנו כן לבטא את זה זה מחוץ למגרשים ובמפגשים כמו באימון פתיחה ואנחנו לא שואלים אף אחד אם לעשות את זה או לא. ילדים? בכל קהל יש ילדים וזה לא משנה אם הם היו על הכתפיים של אנשים או עמדו עם כולם ושרו, זה רק התקשורת עושה מזה רעש. שיצלמו מה אוהדי הפועל תל אביב שרים באימונים או בחדרי חדרים ויהיה הגינות אז בכלל נתייחס לזה".

האוהד צחי סספורטס אמר: "כל הכבוד לתקשורת - שיעמם להם מזה שאין מה לכתוב כרגע על בית"ר אז לקחו שלושה ילדים והפכו את כולם למזועזעים שהם צועקים "מוות לערבים" ו"ערבי זה בן זונה". שיהיו גברים כל אותם כלי תקשורת ויילכו ברחוב לא לפרסום וישאלו בן אדם בן אדם מה הוא חושב על ערבים ועל הדברים האלה של האוהדים ו-99% מהציבור יסכים עם זה. נראה אותם גברים מפרסמים דברים כאלה ביום של פיגוע. אם ביום של הפיגוע באיתמר היו מראים את התמונות האלה, היו אלפי טוקבקים של תמיכה, אבל כשקצת שקט כאן אנשים שוכחים עם מי יש להם עסק וכולם מתייפיפים. נתעורר בפיגוע הבא".

מזועזעים

האוהד ראובן לוי: "זה לא הקהל של בית"ר. הם לא באים להתעסק בכדורגל, לעודד או לקלל אלא לאהוב את עצמם וליצור גוש אנשים גזעני ואלים שכל מה שמעניין אותו זה רק הוא עצמו ולא בית"ר. אולי הם אוהדי בית"ר שרופים אבל כל הגזענות והאלימות לא קשורים לזה והם רק מתעסקים בלאהוב את עצמם, לצלם את עצמם ולהראות כמה הם לא נרתעים מאף אחד. אבל הם עוד חכמים, מה נגיד על הטיפשים בתקשורת שקונים את זה ונותנים לזה במה כאילו מדובר בגדולי הדור?"

האוהד אבי נחום: "אני מתבייש בנו. אני לא אחד שסולד מגזענות אבל זה משהו שבא על הדרך ביציע ולא צריך לגדל ככה ילדים ולהגיד להם מה לצעוק, מה לשיר ולדרדר אותם. מה נהיה מאיתנו? אין קבוצה והכל מתפרק אז הופכים את הכל לגוש של אוהדים בעייתיים שחיים מהגזענות ומנסים לגדל דורות כאלה? דווקא עכשיו זה הזמן לשים הכל בצד ולגדל דורות שמחים ומעודדים של אוהדים ואני אומר את זה למרות שהתקשורת עושה מזה פי עשרה ממה שזה אבל גם אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו".

אמצע

האוהד גיל דהרי: "אנחנו אוהדים הכי מפגרים שיש. ברור שהכל כאן זה להראות שאוהדי בית"ר גזענים ומגדלים ילדים להיות כאלה וכל היפי נפש פה יוצאים מהארון. אנחנו לא מתביישים במי שאנחנו ותמיד נשמור על הזהות אבל למה צריך לעשות את זה ככה כמו הערבים ולדרדר ילדים קטנים לזה? ילד צריך ללמוד ביציע ואם הוא רוצה להיות מזה אז הוא מצטרף. זה סתם מוציא אותנו כאלה שהילדים לא באמת מבינים מה זה אלא סתם חוזרים על מה שאומרים להם וזאת לא המטרה אף פעם ומוציא אותנו לא טוב".

האוהד מריו הצהוב: "הכל נכון. הדברים מגמתיים ומנצלים כל אפשרות לעשות רייטינג ולכלוכים על הגב של בית"ר אבל מה איתנו? איך אנחנו לא עוצרים וממשיכים ליפול לבור הזה. מה זה משנה אם בעלי בית רוצים או לא רוצים לבוא בגלל הגזענות, לא הגיע הזמן שנעשה הפסקה מזה כדי לראות אולי באמת התדמית נפגעה וצריך לעשות איתה משהו. הגזענות תמיד תישאר בבית"ר אם לא במגרשים אז מחוץ למגרשים אבל צריך להיות יותר חכמים ולא לתת לאף אחד אפשרות לעשות כותרות על הגב שלנו ולהוציא אותנו קטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully