וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר י-ם: כך מלמדים אוהדים ילדים לשיר נגד ערבים

יותר מזעזע מזה לא יכול להיות: צפו בקטע שבו אוהדי בית"ר מלמדים ילדים שהגיעו לאימון הבכורה שירים גזעניים. מתברר שזה עובד

צילום מסך

לא פעם חובבי ספורט מנסים להבין את המנגון שמביא את אוהדי בית"ר לדבוק בקנאות שלהם כנגד ערבים, ומהיכן נולדים השירים הגזעניים. הוידיאו הזה חושף טפח חשוב מכך. כאן אפשר לראות כיצד אוהדי בית"ר מלמדים ילדים שהגיעו לאימון הבכורה של הקבוצה ביום ראשון האחרון את רפרטואר השירים הגזעני נגד ערבים. החל מ"מוות לערבים" הפשוט, ועד להמנוני מורכבים יותר אבל לא פחות דוחים.

הקטע הזה לקוח מוידיאו שעלה לרשת על ידי אדם שנכח באימון הבכורה של בית"ר בירושלים, והוא מוכיח לאנשים מסוימים כמה אפקטיבית שטיפת המוח לילדים בגיל צעיר. בקטע רואים כיצד אוהדים מבוגרים מתרגלים את הילדים במספר שירים של הקבוצה. הקטע מתחיל בשירת ה-"מוות לערבים", כאמור, וממשיך הלאה לקריאות כמו "יהודי זה נשמה, ערבי זה בן זונה", "מוחמד הומו בן זונה", "אני שונא אותך סלים טועמה, אני שונא את כל הערבים".

החלק הקשה, שצולם על ידי אדם שנכח באימון, הוא גילם של הילדים והצורה בה הם נדבקים בהתלהבות בתרבות הזו.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "המועדון מגנה בכל תוקף כל מקרה אלימות וגזענות. אנו נלחמים מזה זמן רב בתופעת הגזענות ומשקיעים בכך משאבים רבים. המקרה המדובר אינו מייצג את כלל האוהדים אלא רק מיעוט". בארגון האוהדים 'לה פמיליה' סירבו להגיב.

"קל מאד להיטפל לאוהדי בית"ר"

אוהדי הקבוצה הגיבו לווידאו בזעם, ואחד ממנהלי פורום האוהדים של בית"ר הסכים לומר: "הדברים האלה מקוממים. מדובר בעריכה מגמתית ובהצגה של 20 שניות מתוך 5 דקות כאשר ברוב הדקות הילדים האלה מעודדים ושרים לשחקני הקבוצה ולמועדון. העריכה הזאת לא מייצגת את מה שהיה במגרש, גזענות הייתה החלק הכי קטן בכל השמחה הזאת של פתיחת האימונים. קל מאוד להיטפל לאוהדי בית"ר ולהמשיך לחזק את התדמית שכולם שליליים, עבריינים וגזענים. מדובר אולי בעשרה אנשים שמצולמים שם כשאוהדי בית"ר מונים מאות אלפי האוהדים וצריך פרופורציות בהתייחסות לדברים".

מאות תגובות נזעמות של אוהדי בית"ר נרשמו בפורומים השונים בטענה כי מדובר פה במגמתיות ובכך כי התקשורת מחפשת את הקבוצה. האוהד עידו אלמסי אמר: "אני נגד גזענות ונגד כל הדבר הזה שפוגע בקבוצה אבל כמה רעש עושים משלושה ילדים שמקללים. מה, שהפועל צועקים על השואה ונאצים אין עשרות ילדים ביציע? די עם ההתחסדות הזאת. בית"ר ירושלים במלחמת עולם כדי להפסיק את הגזענות ובמקום לעזור התקשורת מצלמת כמה אנשים ואומרת שאלה מייצגים את אוהדי בית"ר. תהיו גברים ותרשמו מה שכל אוהדי בית"ר מרגישים עם הכתבה הזאת- שהתקשורת שמאלנית ואוהדי הפועל ובגלל זה מציגים ככה את בית"ר. בושה וחרפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully