וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי לסן אנטוניו, טוני פארקר לסקרמנטו?

בארה"ב טוענים כי הספרס עשויים לוותר על הצרפתי תמורת בחירת דראפט גבוהה, הקינגס והישראלי הוזכרו כמועמדים

דראפט 2011 ייערך בלילה שבין חמישי ושישי, ואף שנחשב על הנייר כאחד החלשים שצפויה ליגת ה-NBA לקבל בשנים האחרונות, הוא בהחלט מעורר עניין. בשל איכותו של הדראפט ומספר אלמנטים נוספים (קליבלנד בוחרת במקומות 1 ו-4, לדוגמא) עולות בימים האחרונים שלל שמועות שונות בנוגע לטריידים שעשויים לצאת לפועל בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הנה חלק מהם.

קיירי אירווינג שחקן מכללת דיוק. Streeter Lecka, GettyImages
צפוי להיבחר ראשון. כל השאר לא ידוע. קיירי אירווינג/GettyImages, Streeter Lecka

* אדריאן ווז'נרובסקי מרשת 'יאהו' מדווח כי סן אנטוניו מוכנה לוותר על טוני פארקר בתמורה לבחירת דראפט גבוהה, וכבר דיברה עם טורונטו (שבוחרת חמישית) וסקרמנטו (שביעית) בנושא. בנוסף, התעניינו הספרס גם בנוגע לרכז דנבר ריימונד פלטון. בחשבון הטוויטר שלו הוסיף ווז'נרובסקי וטען: "אם סן אנטוניו תעביר את טוני פארקר לסקרמנטו תמורת הבחירה השביעית, עמרי כספי צפוי להיות חלק מהעסקה על פי מקורות. הג'נרל מנג'ר של הספרס אר.סי ביופורד תמיד אהב אותו".

* צ'אד פורד מרשת ESPN העלה עסקה אפשרית אחרת, במרכזה יעבירו הקינגס את הבחירה השביעית לדנבר בתמורה לריימונד פלטון.

* ב'ספורטס אילוסטרייד' טוענים כי מינסוטה, שמחזיקה בבחירה השניה אך לא ממש נלהבת ממנה, הציעה לאלופה היוצאת לוס אנג'לס לייקרס את הבחירה (שצפויה להיות דרק וויליאמס) בתמורה לאנדרו ביינום. על פי אותו דיווח, הטימברוולבס ישלחו להוליווד גם את מייקל ביזלי בתמורה לסנטר המצוין.

שחקן סקרמנטו קינגס עמרי כספי. Ronald Martinez, GettyImages
מוערך על ידי אר סי ביופורד. כספי/GettyImages, Ronald Martinez

* רשת CBS דיווחה כי אינדיאנה הציעה למינסוטה את רוי היברט בצירוף הבחירה ה-15 עבור הבחירה השניה. לארי בירד דחה את השמועות: "אנחנו מעוניינים להשאיר את רוי, הוא אחד השחקנים החשובים שלנו".

* קבוצה נוספת שהביעה עניין בבחירה הגבוהה של הטימברוולבס היא פיניקס, שעל פי דיווחים הציעה את הבחירה ה-13 בדראפט הקרוב ומרצ'ין גורטאט תמורתה.

* עיתון ה'ניו יורק פוסט' שוב העלה את שמו של סטיב נאש כמועמד אפשרי לעבור לתפוח הגדול. אם אכן יתאחד הרכז עם מייק ד'אנטוני, יעשה צ'ונסי בילאפס את הדרך ההפוכה לפיניקס. עם זאת, סיכויי העסקה לא גבוהים כרגע.

* רשת 'יאהו' טוענת כי אטלנטה שוקלת ברצינות לוותר על ג'וש סמית. על פי אותו דיווח, הפורוורד המגוון והאתלטי של ההוקס אמר כי ישמח לעבור לבוסטון, ניו ג'רזי, יוסטון או אורלנדו.

* שיקגו מעוניינת להעביר את שתי הבחירות המאוחרות שלה (28 ו-30) בתמורה לבחירה באמצע הסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully