וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אמייה טגה מתקרב לקבוצה

הדס גרינברג

21.6.2011 / 22:31

אלי כהן מאוד מעוניין בקשר בן ה-26 ששיחק בעונה שעברה באשקלון. בקבוצה מאמינים: סטויאנוביץ' יסגור תוך ימים

קשר הפועל אשקלון בעונה שעברה אמייה טגה נמצא חזק מאוד על הכוונת של הפועל עכו. במועדון בוחנים בימים אלה את האופציה לצרף את השחקן, כאשר נכון לעכשיו לאשקלון יש אופציה על טגה לעונה הבאה והיא צריכה להודיע לו עד סוף החודש אם בכוונתה לממשה. הסיכוי לכך הוא קלוש, מכיוון שמימוש האופציה כרוך בשדרוג שכרו ב-20 אחוז מה שלא מתיישר עם המצב הכלכלי הקשה במועדון, שעתידו לא ברור.

כרגע עדיין לא ברור אם טגה יגיע במסגרת עסקת השאלה ואיזה סכום תדרוש אשקלון, אם בכלל, על השאלתו לעכו. אגב, זו לא הפעם הראשונה שעכו מעוניינת בטגה ובשנתיים האחרונות שמו עלה על הפרק לא מעט פעמים, אך הניסיונות לצרפו לא עלו לפרק. השנה מסתמן כי טגה ישחק בהפועל עכו.

טגה, 26, גדל במכבי נתניה ושיחק בשורותיה עד קיץ 2010. בקיץ שעבר שוחרר להפועל אשקלון והיה אחד הבולטים בשורות היורדת ללאומית ואף כבש שני שערי ליגה.

הקשר הסרבי סשה סטויאנוביץ' עדיין לא סיכם סופית בקבוצה, אך למרות הפערים בין הצדדים העסקה צפויה להיסגר בימים הקרובים. במועדון מאוד רוצים לראות את המגן השמאלי שמעון הרוש ממשיך ומוכנים להבטיח שדרוג בחוזהו במידה והפועל באר שבע תשאיל אותו לעונה נוספת. בהרוש מעוניינות גם מכבי נתניה, בית"ר ירושלים ובני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully